کد خبر : 28865
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان:

حرکت به سوی مدیریت بار شبکه اجتناب ناپذیر است

حرکت به سوی مدیریت بار شبکه اجتناب ناپذیر است
نشست هم اندیشی مسعود صادقی خمامی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با هیئت رئیسه و اعضای انجمن بهمراه مدیران ارشد واحدهای صنعتی و تولیدی استان برای گذر از پیک تابستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان،ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهیختگان و کارآفرینان عرصه تولید و صنعت از برگزاری این نشست تقدیر و گفت: همه ساله در دوران اوج بار ناترازی قابل ملاحظه‌ای بین تولید و مصرف برق در کل کشور وجود دارد که این رقم با توجه به افزایش مشترکین و رشد مصرف،بصورت جاری درحال افزایش است.
صادقی خمامی ضمن تاکید بر اینکه تولید و اشتغال نیروی انسانی،یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تشکیل می‌دهد،اظهار داشت:جهت تأمین برق پایدار،حرکت به سوی مدیریت بار شبکه اجتناب‌ناپذیر است و اجرای طرح رویت‌پذیری و کنترل پذیری از طریق توسعه لوازم اندازه گیری هوشمند یکی از مهم‌ترین ابزارها برای پیاده‌سازی طرح‌های مدیریت مصرف می‌باشد که از سالیان گذشته در دستور کار صنعت برق قرار گرفته و هم اکنون با سرعت بیشتری در استان گیلان درحال پیگیری است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: انعقاد تفاهمنامه با صنایع استان‌ها بمنظور همگرایی و همراهی صنعت برق و بخش صنعت در گذر از پیک تابستان پیش بینی شده است و اینشرکت آماده است با صنایعی که تعمیرات سالانه خود را در ایام تابستان قرار می‌دهند مذاکره و تفاهم نماید.
همچنین در این نشست اکبر تطهیری مقدم مدیر اجرایی انجمن مدیران صنایع استان گیلان اظهار داشت: خدمات انجمن مدیران صنایع کشور به جامعه تولید و کارآفرینی و تعامل سازنده با مدیران سازمان ها و نهادها ی دولتی را از افتخارات خود می‌دانیم.
در این جلسه هم‌اندیشی،برخی نظرات و چالش های موجود بر سرهمکاری و همراهی جهت گذر از پیک، همچنین برخی نقصان های موجود طی سالیان گذشته از سوی مدیران صنعت حاضر در جلسه ارائه شد و مدیرعامل،معاونین و مدیران شرکت توزیع برق گیلان ضمن استماع نظرات و پاسخگویی به آنها، برخی اقدامات انجام شده از جمله پاداش های همکاری تعلق گرفته به صنایع را در سنوات پیشین تشریح کردند.
در پایان این جلسه بر ارتباط مستقیم و موثر مدیران ارشد توزیع برق گیلان و صنعت استان تاکید و مقرر شد این جلسات بصورت جاری و مداوم برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.