کد خبر : 28463
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳

رئیس فدراسیون تکواندو:

اردوی تیم ملی در استان‌ها سبب پیشرفت است

اردوی تیم ملی در استان‌ها سبب پیشرفت است
ساعی:گیلان نیز در رشته تکواندو در همه رده‌ها، استعداد و قهرمانان بسیار خوبی داشته و دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

هادی ساعی در آیین پایانی اردوی تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشور در رشت گفت: برپایی اردوهای تیم ملی در استان‌ها باعث می‌شود تا مربیان و تکواندوکاران آن استان از ظرفیت وجودی کادرفنی و ملی‌پوشان بهره گیرند.
رئیس فدراسیون تکواندو افزود: آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشور برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گیلان و شهر رشت برگزار شد و همه اعضای کادر فنی از برپایی آن رضایت دارند.
ساعی عنوان نمود: گیلان نیز در رشته تکواندو در همه رده‌ها، استعداد و قهرمانان بسیار خوبی داشته و دارد و اکنون نیز این دیار در این رشته المپیکی از داوران و مربیان بسیار زبده‌ای برخوردار است.
رئیس فدراسیون تکواندو به میزبانی پرورشگاه مژدهی رشت برای برپایی آیین پایانی اردوی تیم ملی تکواندو نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این مجتمع به جز نگهداری کودکان برای پرورش آنان نیز تلاش می‌کند و در زمینه ورزش و رشته تکواندو هم فعال است.
ساعی گفت: هر تیمی از این مجموعه در لیگ‌های مختلف کشور حضور یابد به صورت رایگان می‌تواند ثبت نام و در مسابقات شرکت کند.
سرمربی تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران هم در این آیین اظهار داشت: این رشته ورزشی با همدلی می‌تواند قله‌های افتخار را فتح کند و امید است بتوانیم در مسابقات آسیایی و المپیک نتایج درخشانی کسب کنیم.
مجید افلاکی افزود: امروز با حضور هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون در تکواندو همدلی ایجاد شده و این رشته ورزشی می‌تواند با نیروی جوانی و استفاده از تجربه‌های پیشکسوتان به روزهای اوج خود بازگردد.
وی بیان کرد: از همه قهرمانان این رشته ورزشی انتظار است به تکواندو کمک کنند تا دوباره شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس ایران در میدان‌های مختلف بین‌المللی به ویژه در مسابقات المپیک باشیم.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با آینده‌نگری رئیس فدراسیون اکنون شاهد جوانگرایی در تیم ملی هستیم و این تکواندوکاران قهرمانان المپیک را شکست دادند، در مسابقات آسیایی نیز دو تکواندوکاری که سهمیه المپیک ۲۰۲۴ فرانسه را کسب کردند نیز حضور دارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.