کد خبر : 28244
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه گیلان در دیدار با مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان:

تلاش‌هایی حوزه درمان تامین اجتماعی برای خدمت‌رسانی ستودنی است

تلاش‌هایی حوزه درمان تامین اجتماعی برای خدمت‌رسانی ستودنی است
دکتر ابراهیمی:بخش درمان تامین اجتماعی فرصتی است تا مردم از این خدمات با کیفیت و ارزان بهره‌مند گردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با حجت الاسلام والمسلمین لاکانی مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان دیدار و پیرامون خدمات درمانی تامین اجتماعی گفتگو نمودند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای توسعه خدمات درمانی اظهار داشت:توسعه فضای فیزیکی درمانی در شهرهای فاقد مراکز ملکی به عنوان یکی از اهدافی است که بتوانیم به سهولت خدمات درمانی را به بیمه شدگان در همه نقاط استان ارائه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین لاکانی مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گیلان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته سلامت، تلاش‌های مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان درخدمت رسانی به مردم را قابل تقدیر دانست و عنوان نمود: از آنجایی که خدمات درمانی تامین اجتماعی با کیفیت مطلوب و ارزان به مردم ارائه می‌شود و نیز روند توسعه ای که در مراکز ملکی تامین اجتماعی گیلان بویژه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت شاهد هستیم امیدواریم در آینده نزدیک بخش عمده ای از دغدغه‌های درمانی مردم استان کاسته شود.
وی افزود:مجموعه حوزه علمیه گیلان از تمام ظرفیت‌ها خود جهت همراهی،هم‌افزایی و تعامل با مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان به منظور حل مشکلات پیش رو در جهت  ارائه خدمت مطلوب به آحاد جامعه استفاده می‌نماید.

 

منبع:روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.