کد خبر : 28165
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۲۲

حضور استاندار گیلان در غرفه منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

حضور استاندار گیلان در غرفه منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
دکتر اسدالله عباسی استاندار و جمعی از مسئولان استان گیلان از غرفه منطقه آزاد بندرانزلی در محل نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

دکتر  اسدالله عباسی  نماینده عالی دولت در گیلان و مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی از غرفه منطقه آزاد بندرانزلی در محل نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران(ایران اکسپو ۲۰۲۴) واقع در سالن ۴۰ نمایشگاه دائمی تهران بازدید بعمل آوردند.

استاندار گیلان در این بازدید که دکتر حسین محمدیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اقتصادی استان وی را همراهی می‌کردند؛ در جریان چگونگی به نمایش درآمدن ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری و صادراتی گیلان و زنجیره‌های ارزش ایجاد شده در دولت سیزدهم در این استان از سوی منطقه آزاد بندرانزلی قرار گرفت.

وی در این بازدید که مدیرعامل منطقه آزاد و جمعی از مسئولان منطقه آزاد بندرانزلی و همچنین تعدادی از سرمایه گذاران خارجی نیز حضور داشتند،از زحمات دست اندرکاران قدردانی کرد.

استان گیلان با ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ هزار میلیارد تومان(همت) اعتبار در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ (فرصت‌های سرمایه گذاری و توانمندی‌های صادراتی کشور) حضور دارد.

 سازمان منطقه آزاد انزلی با همراهی بخش خصوصی فعال در این منطقه در فضایی به مساحت ۱۰۰ متر مربع ۱۳۵ بسته سرمایه گذاری این منطقه در زمینه‌های مختلف را در این نمایشگاه عرضه می‌کند.

از نکات جالب توجه حضور این سازمان در رویداد نمایشگاهی اکسپو ۲۰۲۴،رونمایی رسمی از ۳۵ بسته امکان سنجی شده جدید سرمایه‌گذاری منطقه آزاد انزلی است که در این نمایشگاه ارائه می شود.

بنابراین گزارش در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو،شش واحد تولیدی صنعتی صادرات محور منطقه آخرین محصولات و کالاهای تولیدی خود را جهت معرفی به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی به نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.