کد خبر : 15764
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

استاندار گیلان:امیدآفرینی فقط با خدمت صادقانه میسر است

استاندار گیلان:امیدآفرینی فقط با خدمت صادقانه میسر است
استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تحقق اهداف توسعه محور دولت مردمی سیزدهم، گفت: امیدآفرینی در گرو خدمت صادقانه و جهادی به آحاد جامعه است.

به گزارش پویشگران گیل :
اسدالله عباسی در نشست با فرمانداران شهرستان‌های گیلان،بر اهمیت حضور میدانی، گره‌گشایی مشکلات و خدمت خالصانه به مردم تاکید و افزود: نتیجه تلاش شبانه‌روزی مدیران، موجب افزایش اعتماد مردم به نظام و نیز ناامیدی دشمنان است.
وی لازمه تقویت سرمایه اجتماعی را توسعه خدمات در حوزه‌های مختلف برشمرد و تصریح کرد: تمجید مقام معظم رهبری از علمکرد دولت سیزدهم، انگیزه ای ارزشمند در تحقق شعار ما می‌توانیم برای کسب رضایت مردم است.
نماینده عالی دولت در گیلان بر اتمام پروژه های با پیشرفت 80 درصد طی دو ماه آینده تاکید و افزود:مصوبات سفر رئیس محترم جمهوری به گیلان و نیز سفرهای شهرستانی استاندار به گونه ای عملیاتی شود که مردم آثار و برکات اجرای این مصوبات را لمس کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری اشاره و بیان کرد: برگزاری انتخابات باشکوه،با توجه به چهار اصل تبیینی سلامت، امنیت،رقابت و مشارکت با نقش آفرینی مسئولان و همراهی مردم ولایتمدار محقق می‌شود.
در این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات گیلان، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان و همچنین شماری از فرمانداران ضمن ارائه گزارش، نقطه نظرات خود را بیان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.