کد خبر : 14994
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

اعلام زمان‌بندی اجرایی تامین مسکن کارکنان و بازنشستگان وزارت جهادکشاورزی

اعلام زمان‌بندی اجرایی تامین مسکن کارکنان و بازنشستگان وزارت جهادکشاورزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: زمین تامین شده برای مسکن کارکنان این سازمان ۷۸ هزار متر مربع در مرکز استان و ۱۰۰ هزار متر مربع در شهرستان‌ها است.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، در جلسه وبیناری با حضور وزیر جهاد کشاورزی، با موضوع گزارش برنامه زمانبندی اجرایی تامین مسکن کارکنان و بازنشستگان وزارت جهادکشاورزی گفت: زمین تامین شده برای مسکن کارکنان این سازمان ۷۸ هزار متر مربع در مرکز استان و ۱۰۰ هزار متر مربع در شهرستان‌ها است.
صالح محمدی افزود: ظرفیت واحدپذیری این زمین‌ها در مرکز استان هزار و ۵۰۰ واحد و در شهرستان‌های گیلان هزار و ۸۵۰ واحد است و زمان‌بندی اجرا برای تحویل زمین به صورت گروهی یا ساخت توسط تعاونی مسکن به صورت یک‌ساله در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه افزود: سایر زمین‌های پیشنهادی مربوط به سازمان و ادارات تابعه در مرکز استان ۳۰ هزار متر مربع و در شهرستان‌ها ۶۵ هزار متر مربع است و در حال اجرایی نمودن امور بوده تا مانند زمین‌های تامین شده، اقدامات لازم انجام شود.
محمدی خاطرنشان نمود: همچنین استعلامات و هماهنگی‌های مربوط به زمین این سازمان در خیابان آتش‌نشانی واقع در میدان فرهنگ رشت و در منطقه کلیور انزلی انجام شده و پس از طرح در کمیسیون ماده ۵ برای انجام عملیات اجرایی اقدام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.