کد خبر : 1183
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

اشتغالزایی ۳۵۹ نفر در قالب حمایت دولت برای تاسیس باشگاه های ورزشی خصوصی در گیلان

اشتغالزایی ۳۵۹ نفر در قالب حمایت دولت برای تاسیس باشگاه های ورزشی خصوصی در گیلان

به گزارش پویشگران گیل: اشتغالزایی ۳۵۹ نفر در قالب حمایت دولت برای تاسیس باشگاه‌های ورزشی خصوصی استانره نگار/ ۳۵۹ نفر در قالب تاسیس ۲۰۹ باشگاه ورزشی جدید در سال ۱۴۰۱ در گیلان مشغول به کار شدند. به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان؛ جهانبخش آرمان با اعلام این خبر گفت: در راستای اعطای تسهیلات

به گزارش پویشگران گیل:
اشتغالزایی ۳۵۹ نفر در قالب حمایت دولت برای تاسیس باشگاه‌های ورزشی خصوصی استانره نگار/ ۳۵۹ نفر در قالب تاسیس ۲۰۹ باشگاه ورزشی جدید در سال ۱۴۰۱ در گیلان مشغول به کار شدند.
به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان؛ جهانبخش آرمان با اعلام این خبر گفت: در راستای اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ و تسهیلات روستایی برای حمایت و گسترش فعالیت باشگاه های ورزشی، در سال گذشته ۳۵۹ نفر در قالب تاسیس ۲۰۹ باشگاه ورزشی جدید در گیلان مشغول بکار شده و در سامانه رصد ثبت شدند.
وی افزود: ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات تبصره ۱۸ و روستایی برای تعمیر و تجهیز باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهری و روستایی گیلان در سال ۱۴۰۱ اعطا شد.
مدیرکل ورزش وجوانان گیلان با اشاره به تمدید پروانه فعالیت ۳۳۳ باشگاه ورزشی خصوصی در سال گذشته گفت: در پایان سال ۱۴۰۱ مبلغی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات دیگر نیز برای تاسیس باشگاه ورزشی به متقاضیان پرداخت شد و آنها ۶ ماه فرصت دارند تا باشگاه خود را راه اندازی کرده و اشتغالزایی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.