کد خبر : 32089
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان:

فردای انتخابات باید زندگی کنیم؛مراقب فتته‌گران باشیم

فردای انتخابات باید زندگی کنیم؛مراقب فتته‌گران باشیم
شفیعی:دور دوم دوره انتخابات با هر نتیجه ای باید سبب انسجام ملی و پیوند عاطفی و ایمانی آحاد مردم ایران اسلامی بشود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

جواد شفیعی ثابت مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با تاکید بر هوشیاری مردم در برهه حساس سیاسی گفت: رقابت‌های انتخاباتی لازم و ضروری است و تشدید اختلافات و درگیری و حساسیت ها سبب طمع دشمنان برای بهره برداری و سواستفاده می‌شود.

دبیرستاد انتخابات گفت: کنترل رفتار سیاسی فردی و جمعی و اجتماعی در ایام انتخابات در فضای حقیقی و مجازی سبب کاهش گسل‌های اجتماعی شده و فردای انتخابات باید همه مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی مسالمت آمیز و سازنده داشته باشند.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: شایعه سازی،تخریب رقیب،توهین و پیش‌بینی‌های غیرمستند و بازنشر محتوای غیرسازنده در فضای مجازی سبب جو روانی منفی خواهد شد که هر دولتی سرکار بیاید قطعا در مسیر تحقق وعده‌هایش دچار مشکل خواهد شد پس باید فکر آرامش جامعه برای فردای انتخابات باشیم.

وی گفت:دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هر نتیجه ای باید سبب انسجام ملی و پیوند عاطفی و ایمانی آحاد مردم ایران اسلامی بشود و مقدمه آن رعایت انصاف در تبلیغات و رقابت و هواداری است.

شفیعی دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: روش‌های متفاوت برای اداره جامعه طبیعی و تضارب آراء سطح بینش عمومی جامعه را در این انتخابات چند پله بالاتر برده است و باید از این ظرفیت آگاهی برای کسب تجربه از حوادث و فتنه انگیزی دشمنان این ملت استفاده کنیم تا طمع آنان خنثی شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات گیلان گفت:جمعه ۱۵ تیر بمدت برابر قانون ده ساعت،دور دوم انتخابات با تدابیر هیات‌های نظارت ،اجرایی ،بازرسی و انتظامی با هدف تحقق سلامت،مشارکت و امنیت در این انتخابات رقابتی با پشتکار شبانه روزی خود تحقق بخشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.