کد خبر : 30656
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۳

نقد و بررسی نحوه جایگزینی و جذب بیمه‌شدگان جدید کارگران ساختمانی

نقد و بررسی نحوه جایگزینی و جذب بیمه‌شدگان جدید کارگران ساختمانی
نظری:بیش از 9700 بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی کوچصفهان قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

در نشست تعاملاتی تامین اجتماعی و انجمن صنفی کارگران ساختمانی کوچصفهان، آموزش استفاده از سامانه خدمات غیرحضوری و پرداخت حق بیمه و نحوه اخذ مدارک و مستندات مشمولین و جایگزینی و جذب نفرات جدید مورد بررسی قرار گرفت.

فیض‌اله نظری رئیس تامین اجتماعی کوچصفهان با اعلام این خبر افزود:در حال حاضر 600 نفر بیمه شده در گروه کارگران ساختمانی تحت پوشش این شعبه قرار دارند.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت تعاملات با شرکای اجتماعی و تشکل‌ها و مجامع صنفی آنها،بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های بازنشستگی،تشکلها و انجمن‌های کارگری و مجامع کارفرمایی را بازویی قدرتمند و ابزاری کارآمد جهت سازمان برای تسهیل و روانسازی ارائه خدمات به این اقشار و همچنین مسیری مطمئن برای کاهش دغدغه ها و پیگیری ها و مطالبات صنفی دانست.

رئیس تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان با بیان اینکه در این راستا نشست مشترکی با آقای گلشن،رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی جهت بررسی چگونگی اخذ مدارک و مستندات مشمولین و جایگزینی و جذب بیمه شدگان جدید در روز گذشته برگزار گردید،اظهار داشت:در کنار تبادل نظر به منظور بهبود بخشیدن فرایند و نحوه اجرای کار در چارچوب قوانین،در این نشست آموزش‌های لازم استفاده از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان و پرداخت حق بیمه برای بیمه شدگان گروه کارگران ساختمانی انجام گرفت.

بیش از 9700 بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی کوچصفهان قرار دارند که 6 درصد آنها را کارگران ساختمانی تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.