کد خبر : 29736
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۱

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان عنوان نمود:

الگو قرار دادن شهدای خدمت در جهت خدمت به مردم

الگو قرار دادن شهدای خدمت در جهت خدمت به مردم
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و سالروز آزادسازی خرمشهر در شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور سرهنگ مصطفی منزوی جانشین رئیس سازمان بسیج کارمنده سپاه قدس گیلان و مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان گیلان در سالن همایش روابط عمومی این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای خدمت، به بیان ویژگی‌های برجسته این شهیدان در زمینه خدمتگزاری به مردم پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا همه همکاران با الگو قرار دادن شهدای خدمت، درجهت خدمت به مردم و اعتلای میهن اسلامی تلاش کنند.

در این مراسم دکتر عمران علیزاده از اساتید دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین کریم عاشوری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان، صالح مهدی زاده قاری نونهال قرآن کریم، اسماعیل عموزاده مداح اهل بیت و گروه فرهنگی هنری ضحی بعنوان مهمانان ویژه به سخنرانی و اجرای برنامه پرداختند.

در بخشی از این مراسم دکتر علیزاده با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهدای خدمت و همچنین جنگ تحمیلی و نحوه آزادسازی خرمشهر مطالبی را بیان نمود.

وی در پایان سخنان خود، در مورد انتخابات ریاست جمهوری و تأثیرات آن در منطقه خاورمیانه موضوعاتی را بیان کرد و از همه حاضرین در مراسم خواست تا با انتخاب فرد اصلح موجب پیشرف و اعتلای هرچه بیشتر میهن اسلامی شوند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین کریم عاشوری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان با بیان آیاتی از قرآن کریم و ذکر احادیثی از ائمه اطهار (س)، در مورد خدمت‌رسانی و کمک به مردم نکاتی را اشاره کرد و در پایان سخنان خود برخی از خصیصه‌های قابل توجه رئیس جمهور شهید در اجرای خدمات دولت را بیان نمود.

در ادامه مراسم صالح مهدی زاده قاری نونهال و برجسته کشور آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کرد و پس از آن اسماعیل عموزاده از مداحان هیأت رزمندگان اسلام شهر رشت در مورد شهدای خدمت به ذکر مصیبت و نوحه پرداخت.

لازم بذکر است گروه فرهنگی هنری ضحی از شهرستان لاهیجان در ایام شهادت رئیس جمهور، نماهنگ” سیدابراهیم” را تولید کرد که از شبکه های سراسری پخش شد. این گروه فرهنگی با 50 نفر از اعضای نوجوان خود به اجرای زنده سرود سید ابراهیم در سالن همایش روابط عمومی گاز گیلان پرداختند.

منبع:روابط عمومی گاز گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.