کد خبر : 29419
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نمایندگان مجلس جدید،گره‌گشایی از امور مردم را اولویت قرار دهند

نمایندگان مجلس جدید،گره‌گشایی از امور مردم را اولویت قرار دهند
آیت الله فلاحتی:شهادت در مسیر خدمت آیت‌الله رئیسی،موجب شد تا خفته‌ها از خواب بیدار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در آستانه آغاز دور جدید مجلس شورای اسلامی از نمایندگان دوره دوازدهم خواست تا خدمت و گره‌گشایی از مشکلات مردم را سر لوحه امور قرار دهند.

آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته آئین عبادی،سیاسی نماز جمعه رشت تاکید کرد: پایداری بر سر اصول و حضور مردم در صحنه۲ عامل فتح و فرج است.
وی با ستودن مقام شهید تصریح نمود: شهادت در مسیر خدمت آیت‌الله رئیسی،موجب شد تا خفته‌ها از خواب بیدار شدند و تلاش‌های خستگی ناپذیر ایشان برای مردم، وی را در تاریخ کشور ماندگار کرد.

خطیب جمعه رشت با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص شهادت آیت‌الله رئیسی،شهید جمهور را عالم،مجاهد،مردمی،باکفایت،خادم الرضا، عزیز،فداکار،پرتلاش،خستگی‌ناپذیر، خدمتگزار،باارزش،ترجیح دهنده صلاح و رضایت مردم در همه امور توصیف کرد.
آیت الله فلاحتی؛ مسیر شهید خدمت آیت الله رئیسی را در تاریخ ایران ماندگار دانست و افزود: رئیس جمهور بعد از ایشان نیز باید مجاهدانه چون او تلاش کند.
امام جمعه رشت همچنین با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تاکید کرد: روز فتح خرمشهر روز مقاومت و ایثار است و برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار شد.
آیت الله فلاحتی در پایان خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت وجود متکدیان در گیلان را موجب برهم زدن چهره خوش شهرهای استان دانست و از متولیان خواست در رفع و حل این مشکل هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

شکوه تشییع شهید خدمت نماد وحدت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان نیز در سخنان پیش از خطبه‌های آئین عبادی، سیاسی نمازجمعه رشت، حضور پرشکوه مردم در تشییع پیکر شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهانش را جلوه زیبای وحدت دانست و تاکید کرد: امروز بیش از همیشه نیازمند این وحدت هستیم.
سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، شهید رئیسی را محصول فرهنگ‌ امام راحل و دفاع مقدس عنوان و دستاوردهای اقتصادی و ارتباطات خارجی دولت سیزدهم را ستود.

 

 

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.