کد خبر : 16661
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

سرپرست فرمانداری تالش: انتقال هنرمندانه مفاهیم تربیتی به آینده‌سازان ایران اسلامی قابل تقدیر است

سرپرست فرمانداری تالش: انتقال هنرمندانه مفاهیم تربیتی به آینده‌سازان ایران اسلامی قابل تقدیر است
همزمان با هفته ملی کودک انجام شد؛ هم‌نشینی مربیان و اعضای برگزیده کانون تالش با فرماندار

به گزارش پویشگران گیل:
به‌ نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان به‌مناسبت هفته ملی کودک، مربیان و اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سرپرست فرمانداری تالش در محل فرمانداری شهرستان تالش دیدار و گفت‌وگو کردند و طی این هم‌نشینی صمیمانه، مربیان و اعضای کانون به بیان دیدگاه‌ها و طرح خواسته‌ها پرداختند.
سرپرست فرمانداری شهرستان تالش نیز در این دیدار با تبریک هفته‌ ملی و روز جهانی کودک،به نقش کانون پرورش فکری در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فکری و ذوقی نسل کودک ورنوجوان پرداخت.
فرامرز مرجانی در همین‌ارتباط، به فعالیت‌های اثربخش مربیان این نهاد فرهنگی اشاره و از آنان برای انتقال هنرمندانه مفاهیم تربیتی به آینده‌سازان ایران اسلامی و توان‌مندسازی آنان  قدردانی‌ کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان تالش در ادامه، اعضای برگزیده کانون را مخاطب‌ قرار داد و با مهم ارزیابی‌کردن روزهای کودکی و ضروری خواندن بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌های این ایام گفت: لازم است با پشتکار و کوشش آینده روشنی برای خود و ایران اسلامی ترسیم‌ کنید.
شهلا ابراهیمی، مربی‌مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش هم ضمن قدردانی از نگاه ویژه مسئولان به حوزه کودک و نوجوان، به ارایه گزارشی از عملکرد و روند رو به رشد برنامه‌های این مجموعه فرهنگی پرداخت.
وی هم‌چنین، خواسته‌های این مجموعه را برای ارایه خدمات هرچه بهتر به مخاطبان یادآورشد و برلزوم همراهی افزون‌تر مسئولان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکیدکرد.
بر پایه این گزارش، گفت‌وگوی صمیمانه اعضای کانون تالش با فرماندار، از دیگر برنامه‌های این روز بود و در ادامه، آینده‌سازان ایران اسلامی به خوانش دل‌نوشته‌هایی در ابراز همدردی و حمایت از مردم مسلمان فلسطین، به ویژه کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی پرداختند.
براساس این خبر، تجلیل از مربیان و اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اهدای لوح سپاس و بسته‌های فرهنگی به آنان، پایان‌بخش این نشست به‌شمارمی‌رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.