کد خبر : 10318
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان: صنعت‌گران از وجود کارگروه رفع موانع تولید استفاده کنند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان: صنعت‌گران از وجود کارگروه رفع موانع تولید استفاده کنند
پیش از تصویب قانون رفع موانع تولید در مجلس شورای اسلامی،کارگروه حمایت از تولید بصورت ابتکاری در گیلان تشکیل شد و هم اکنون نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیرخانه مرکزی کارگروه فعالیت می‌کند.

به گزارش پویشگران گیل:
اجرای صحیح قانون رفع موانع تولید موجب ایجاد تحول اقتصادی در کشور خواهد شد.
جلسه کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان رودبار با حضور نماینده مردم شهرستان رودبار،فرماندار شهرستان رودبار ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان برگزار گردید.
مهدی محبوبی حسن کیاده ضمن گرامیداشت چهارمین روز از دهه صنعت، دهه تولید و تجارت با اشاره به برگزاری کارگروه رفع موانع تولید در استان برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی، گفت: صاحبان صنعت باید از این فرصت استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته بخش اعظم مشکلات صنایع گیلان مربوط به حوزه بانکی است و لذا در صورت همکاری مدیران بانک‌ها این مسائل قابل حل است.
وی به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در گیلان به منظور بررسی مشکلات صنعتگران و علل آن اشاره کرد و افزود: اعضای این کارگروه با حضور در شهرستان های مختلف مسائل موجود را بررسی کرده و چالشهای پیش روی صنعتگران را رفع میکنند.
محبوبی یادآور شد: پیش از تصویب قانون رفع موانع تولید در مجلس شورای اسلامی،کارگروه حمایت از تولید بصورت ابتکاری در گیلان تشکیل شد و هم اکنون نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیرخانه مرکزی کارگروه فعالیت می‌کند.
وی با بیان اینکه از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانکهای عامل نیز برای شرکت در جلسات کارگروه رفع موانع تولید دعوت می‌شود، خاطرنشان کرد: ارائه راهکار برای برطرف کردن مشکلات، بررسی اختلاف واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی و کمک به تسریع، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی از مهم‌ترین وظایف این کارگروه است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در پایان با اشاره به اهتمام دولت برای کمک به صاحبان صنایع و رونق بخشیدن به تولید داخلی، تاکید کرد: اجرای صحیح قانون رفع موانع تولید موجب ایجاد تحول اقتصادی در کشور خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.