به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
سامانه پاسخگوی تلفنی ۱۱۸، به عنوان یک از قدیمیترین و مهمترین درگاههای ارتباطی شرکت مخابرات ایران، از امکان اولویتخوانی برخوردار شده که با این امکان، مشتریان میتوانند بدون معطلی از اطلاعات و جزئیات مربوط به مشاغل و صاحبان آن بهرهمند شوند.
این طرح با هدف افزایش شفافیت و بهبود دسترسی به اطلاعات کسب و کارها طراحی شده است و در این طرح، شماره ها بر اساس میزان دیده شدن و امکانات تبلیغاتی در سطوح مختلف، دستهبندی شدهاند.
بر اساس این گزارش، در این طرح، مشتریان تجاری سامانه ۱۱۸ میتوانند بر مبنای نیاز خود به میزان نمایش و سطح دسترسی به شمارههای ثبت شده در سامانه مخابرات، طرح عادی، اولویت متوسط و یا طرح اولویت بالا را انتخاب کنند.
طرح اولویت خوانی، با توجه به تعداد خوانش برای متقاضیان، از طرح پنج ستاره با تعداد ۸۰۰ خوانش در ماه برای کسب و کارهای بزرگ آغاز شده و به طرح یک ستاره با میزان ۱۰۰ خوانش در ماه، با هزینه مناسب و قابل استفاده برای کسب و کارهای کوچکتر در نظر گرفته شده است.
در این طرح که به صورت پس پرداخت برای مشتریان تجاری مخابرات ارائه می شود، متقاضیان میتوانند بعد از انتخاب طرح مورد نظر و تکمیل مشخصات خواسته شده در فرم اولویت خوانی، از مزایای این طرح مفید برای مشتریان و مخاطبان شرکت مخابرات ایران استفاده کنند.
شایان ذکر است به منظور بهسازی و استفاده حداکثری از امکانات درگاههای ارتباطی مجموعه مخابرات، تاکنون اقدامات مهم و موثری انجام شده که این اقدامات به ویژه در سامانه پاسخگوی تلفنی ۱۱۸، در طول سال جاری، با انواع طرحها از جمله بهسازی و آموزش نیروی انسانی و بهینهسازی مراکز تماس با عنوان طرح مروارید، چشمگیر بوده و اکنون نیز، امکان اولویتخوانی در سامانه۱۱۸ به عنوان یکی از مهمترین درگاههای ارتباطی شرکت مخابرات ایران پیاده سازی شده است.
منبع:شرکت مخابرات ایران
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.