کد خبر : 38154
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴

در دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با نماینده مردم لنگرود مطرح شد:

مجموعه اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان نمونه بارز مدیریت جهادی است

مجموعه اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان نمونه بارز مدیریت جهادی است
انتظار مردم دریافت خدمات باکیفیت و ارزان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با مهندس لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی چالش‌ها و راهکارهای افزایش خدمت رسانی در بیمارستان شهید املاکی لنگرود دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار مهندس مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود با قدردانی از عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان که منجر به ارتقا درمان و افزایش خدمت رسانی به مردم گردید،گفت: بدلیل شرایط اقتصادی و هزینه های بالای درمان در بخش خصوصی، مسئله سلامت به یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم به ویژه در استان گیلان بدلیل افزایش کهولت سن و بیماری‌های گوناگون تبدیل شده است. به همین جهت نقش سازمان تامین اجتماعی بویژه بخش درمان آن که خدمات ارزان و رایگان به مردم ارائه می‌نمایند از اهمیت زیادی برخوردار است.

نماینده مردم لنگرود با اشاره اهمیت توسعه درمان و افزایش رضایتمندی مردم گفت: امروزه با شرایطی که تحریم‌های ظالمانه و سیاست‌های خصمانه دشمنان بوجود آورده است، انتظار مردم بر این است دولتمردان با استفاده از کلیه ظرفیت‌ها با همگرایی،برنامه ریزی مدون،تلاش مضاعف و اقدامات عملی و موثر، مشکلات بوجود آمده را مرتفع و تهدیدها را به فرصت تبدیل نمایند.
مهندس لاهوتی مجموعه اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان را نمونه بارز مدیریت جهادی دانست و اظهار کرد: بیمارستان شهید املاکی که از سال 93 عملیات اجرایی آن آغاز و تا سال 1400 تنها 52 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، با همت و پشتکار تیم مدیریت فعلی درمان تامین اجتماعی استان تنها طی حدود یکسال تکمیل، تجهیز، تامین نیرو و راه اندازی شد و با خدمات ارزنده‌ای که ارائه می نماید سبب کاهش دغدغه‌های درمانی مردم منطقه گردیده است.
وی افزود: از آنجایی که مرتفع شدن برخی از مسائل نظیر صدور پروانه بهره برداری (توسط دانشگاه علوم پزشکی)، صدور مجوز جهت راه اندازی واحد سی‌تی اسکن، مجوز جذب پزشک ضریب K و انجام تعهدات شرکت خانه سازی ایران در تحویل تجهیزات مورد نیاز نظیر آندوسکوپی، کلونوسکوپی، فیکو(جهت انجام عمل چشم)، موجب افزایش بهره وری این بیمارستان و خدمت‌رسانی بیشتر می‌شود، انتظار بر این است، کلیه مسئولین ذیربط همکاری لازم با مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان بعمل آورند.

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خدمت رسانی به مردم را محبت الهی دانست و گفت:مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان درصدد است با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، کار کارشناسی و جهادی، گامهای موثری جهت اعتلای درمان استان بردارد.

دکتر حسین ابراهیمی افزود: جهت پیشبرد برنامه‌ها نیازمند همکاری و همراهی کلیه نهادهای ذیربط و مسئولین محلی و استانی هستیم تا به یاری حق تعالی شاهد افزایش بهبود عملکرد و خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم و بیمه شدگان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.