کد خبر : 31927
تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۵۱

قدردانی استاندار گیلان از حضور پرشور مردم در انتخابات

قدردانی استاندار گیلان از حضور پرشور مردم در انتخابات
استاندار گیلان از حضور پرشور مردم سرافراز و ولایتمدار استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

دکتر اسدالله عباسی پس از پایان مهلت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران گفت: مردم سرافزار، همیشه پیروز، ولایت‌مدار و موقعیت شناس گیلان همگام با سایر هموطنان پرشور در انتخابات حضور یافتند.

وی بیان نمود: بر اساس اعلام وزارت کشور ساعت ۲۴ پایان رای گیری اعلام شد اما افرادی که اکنون برای رای دادن در شعب اخذ رای حضور دارند باید توسط هیات‌های اجرایی و نظارت به داخل محوطه هدایت شوند و رای آنان اخذ گردد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: شمارش آرا در شعبه هایی که اخذ رای آنان پایان یافته آغاز شده اما در سایر شعب بعد از اتمام رای گیری شروع می‌شود و نتایج آرا نیز به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی از تمامی دست اندرکاران برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعم از اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها، ستاد انتخابات، نیروهای اجرایی، معاونین، مدیران کل ستادی، کارکنان استانداری،هیات‌های نظارت،بازرسی،انتظامی،امنیتی، قضایی،بسیج، سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) گیلان قدردانی کرد.

عباسی با قدردانی مجدد از آحاد مردم خانواده معزز شاهد و ایثارگر، اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاری‌ها،پایگاه‌های خبری،مطبوعات و صدا و سیما و روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی،اعضایی شورای نگهبان و همکاران وزارت کشور،تمامی نیروها در بخشداری‌ها،دهیاری‌ها،شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا،ائمه جمعه و جماعات،هیات امنا مساجد،خانواده‌های شهدا، ایثارگران،اقشار مختلف مردم عزیز، سرافراز، ولایتمدار و موقعیت‌شناس اعم از اصناف و بازاریان و فرهنگیان، مراکز پشتیبان (شامل نیروهای خدماتی و نقلیه) ،فرمانداران و ستادهای انتخابات شهرستان‌های استان، فوریت‌های پزشکی،دستگاه‌های خدمات‌رسان و زیرساختی و سایر دست اندرکاران و همچنین ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان در سلامت و امنیت کامل برگزار شد افزود: در مدت زمان کوتاه برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری بعد از شهادت آیت الله رئیسی عزیز، همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم مهیا شد و مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات ایجاد نشد.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح نمود:بار دیگر یاد و خاطره شهید جمهور محترم و مغتنم آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی وهمراهان شهیدش را گرامی می‌داریم و خدارا شاکریم که خدمتگزار ملت شریف ایران بودیم، انشاالله بتوانیم در بخشهای مختلف در پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف و شهیدپرور رو سفید باشیم.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور به روی مردم گیل و دیلم گشوده شد، از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و ۳۷۹ شعبه نیز سیار است.

یک هزار و ۷۱۳ شعبه در مناطق روستایی و ۹۷۵ شعبه نیز در شهرها مستقر شده‌اند که از ساعت هشت صبح همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند و آرا مردم را اخذ می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.