کد خبر : 31924
تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

نیاز تعرفه بیشتر در تعدادی از شعب اخذ رای گیلان تامین شد

نیاز تعرفه بیشتر در تعدادی از شعب اخذ رای گیلان تامین شد
برخی از شعب به دلیل استقبال مردم نیاز بیشتر به تعرفه داشتند که در اختیار آنان قرار گرفت و مشکلی به لحاظ تامین تعرفه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

اسدالله عباسی جمعه شب در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشبینی لازم برای تامین تعرفه و با بیان اینکه در برخی شعب به تعرفه بیشتری نیاز بود که تامین شد، گفت: مجدد از همه عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی، نظارتی و اصحاب رسانه به جهت تلاش هایی که از نخستین ساعت آغاز رای گیری داشتند و همچنان با همدلی و هم افزایی مشغول خدمت هستند و باعث شدند امور به خوبی و بدون وقفه پیش رود، تشکر و قدردانی می کنم.

وی با اشاره به آغاز فرآیند رای گیری از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در گیلان افزود: تاکنون زمان رای گیری با تقاضای هیات‌های نظارت و اجرایی و استقبال پرشور مردم در سه نوبت تمدید شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه هم اکنون بر اساس گزارش‌های دریافتی حضور مردم در بسیاری از شعب اخذ رای استان باشکوه است، بیان نمود: مردم در زمان تعیین شده پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب قوام، افزایش عزت و آبروی نظام می‌شود و تضمین کننده جمهوریت و اسلامیت نظام در عرصه های مختلف است از اینرو یک رای مردم اهمیت دارد.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش دشمنان برای دلسردی مردم بیان نمود: آنها با این کارها به دنبال تضعیف نظام و جنگ‌طلبی هستند اما مردم همواره برای حفظ آرمان‌های شهدا و به خاطر ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها پرشور حضور یافتند و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

عباسی با بیان اینکه هرچقدر مشارکت بالاتر باشد در تقویت دیپلماسی اثرگذار است، افزود: مردم ایران با مشارکت در انتخابات بار دیگر پایبندی خود را به ارزش های اسلام، قرآن و نظام جمهوری اسلامی اثبات می کنند و همه دست در دست هم داده اند تا حماسه ای دیگر در تاریخ این مرز و بوم خلق شود.

وی تصریح نمود: مردم بدانند دولت جدید در حال تشکیل است، دولت سیزدهم با همت شهید جمهور راهی را آغاز کرده بود که اتفاق ناگوار افتاد و منجربه برگزاری انتخابات زودهنگام شد و ظرف ۴۰ روز تمام زیرساخت ها فراهم شدو همه دست در دست هم دادند تا بدون نقص انتخابات برگزار شود.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور به روی مردم گیل و دیلم گشوده شد، از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و ۳۷۹ شعبه نیز سیار است.

یک هزار و ۷۱۳ شعبه در مناطق روستایی و ۹۷۵ شعبه نیز در شهرها مستقر شده اند که از ساعت هشت صبح همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و آرا مردم را اخذ می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.