کد خبر : 31901
تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

بازدید استاندار از ستاد انتخابات استان گیلان

بازدید استاندار از ستاد انتخابات استان گیلان
نماینده عالی دولت در گیلان با حضور در محل ستاد انتخابات استان، از بخش های مختلف این ستاد، بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان پس از ثبت رای خود در منزل شهیدان یوسفی و بازدید میدانی از تعدادی از شعبات اخذ رای در رشت، دقایقی پیش با حضور در محل ستاد انتخابات استان مستقر در استانداری، از بخش‌های مختلف این ستاد، بازدید به عمل آورد.

عباسی در این بازدید ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در شهرستا‌ن‌های مختلف گیلان از رئیس، دبیر و دیگر اعضای ستاد انتخابات؛ در جریان چگونگی روند این رویداد بزرگ قرار گرفت.

استاندار گیلان در نخستین دقایق شروع فرآیند انتخابات با حضور در منزل شهیدان یوسفی در منطقه پیربازار رشت رأی خود را به صندوق انداخت.

دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان استان در نخستین دقایق آغاز فرآیند رأی گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در منزل شهیدان یوسفی در منطقه پیربازار رشت، ضمن دیدار با مادر معظم شهیدان محمد،قدرت الله و محمود یوسفی رأی خود را به صندوق انداختند.

 استاندار گیلان همچنین با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از حضور خوب رسانه‌ها برای پوشش رویداد بزرگ انتخابات امروز، با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی؛ انقلابی و ملی است، گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات منشاء قدرت،عزت و سربلندی ملت است.

عباسی اظهار نمود: حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت خود معنادار بوده و این مشارکت و حضور در هر دوره موجب اقتدار نظام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.