کد خبر : 31775
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

هر اقدامی در نظام سلامت بدون پیوست رسانه‌ای به نتیجه موثر نمی‌رسد

هر اقدامی در نظام سلامت بدون پیوست رسانه‌ای به نتیجه موثر نمی‌رسد
دکتر محمدتقی آشوبی:حفظ روایت اول در نظام سلامت‌ توسط فعالان روابط عمومی یک ضرورت انکار ناپذیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

دکتر محمدتقی آشوبی رئیس،دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با مسوولان‌،کارشناسان و رابطان روابط‌عمومی واحد‌های ستادی و صف دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با حضور سروان امین راسخی، رئیس اداره تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری استان گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست با تبریک عید سعید غدیر، گفت: یکی از دلایل تعویق امامت امیرالمومنین علی علیه‌السلام، رأی نابجا و نابه‌هنگام یکی از افراد بود.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، افزود: تلاش برای افزایش شور و حضور در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح و مدیر توانمند در این انتخابات بسیار مهم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از تلاش روابط‌عمومی و اصحاب رسانه در نظام سلامت،گفت: هر اقدامی در نظام سلامت بدون پیوست رسانه‌ای منتج به نتیجه موثر نمی‌شود.

دکتر آشوبی با اشاره به بحران حریق بیمارستان قائم (عج) رشت، خاطرنشان نمود: علی‌رغم انتقال سریع بیماران به بیمارستان‌های استان، نظام سلامت و تلاش‌های بی‌منت کادر درمان و اورژانس ناجوانمردانه مورد هجمه غیرمنصفانه و ناعادلانه قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات نظارتی پیوسته دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه سلامت،گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت با هیچ فرد و موسسه پزشکی متخلف تعارف ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت روایت اول در بحران‌ها تاکید و گفت: یک فعال روابط‌عمومی در نظام سلامت باید به این مهم باور داشته باشد که اگر به موقع و به اندازه حقایق را روایت نکند و پاسخ مخاطبان را ندهد، دشمن آنگونه که می‌خواهد، خط روایت را در دست خواهد گرفت.

دکتر آشوبی با تأکید بر التزام عملی به قانون، تصریح کرد: ارتقای سطح سلامت مردم و تعامل با بخش خصوصی در جهت ارتقای آن از اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده و در این مسیر با تمام قوا امور را پیش خواهیم برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.