کد خبر : 31821
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۵۶

مدیرکل صمت گیلان در همایش اصناف لاهیجان:

شاهد تورم رو به کاهش و منفی در بازارهای گیلان هستیم

شاهد تورم رو به کاهش و منفی در بازارهای گیلان هستیم
پورحیدری:هم افزایی ظرفیت دستگاه‌های مختلف در حوزه امنیت،حوزه تولید و اشتغال ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل: 

مدیرکل صمت گیلان در این همایش ضمن تبریک یکم تیرماه روز ملی اصناف و همچنین فرارسیدن عیدسعید غدیر و قدردانی از حضور فعالان اقتصادی و صنفی گفت: حضور مقامات استان و شهرستان و نمایندگان اتحادیه‌های صنفی در این جمع مغتنم است.

تیمور پورحیدری در این همایش ضمن تبریک یکم تیرماه روز ملی اصناف و همچنین فرارسیدن عید سعید غدیر و قدردانی از حضور فعالان اقتصادی و صنفی افزود: حضور مقامات استان و شهرستان و نمایندگان اتحادیه‌های صنفی در این جمع مغتنم است.
وی با ابراز آنکه نقش اصناف گیلان در متعادل سازی بازار قابل تقدیر است،گفت:مدیریت شایسته فعالان حوزه اصناف سبب امن شدن فضای بازار و رشد رو به پایین تورم در بازار گیلان شده است.

مدیرکل صمت گیلان گفت: زنجیره بین تولید تا عرضه و کاسبان امین با کنار هم قرارگیری سبب تنظیم بازار شد و اکنون خرسندیم که بازارهای گیلان با ذخایر مطمئن در حوزه نظارت بر بازار موفق ظاهر شده است.

این مدیر ارشد گیلان با بیان آنکه حوزه اصناف چالش‌هایی دارد که در قانون شفاف‌سازی نشده،گفت: برای فائق آمدن بر دغدغه‌ها همدلی و هم افزایی ظرفیت دستگاه‌های مختلف در حوزه امنیت،حوزه تولید و اشتغال ضروری است.

وی گفت: ساماندهی بازار با همراهی دستگاه‌های مختلف میسر می‌شود از ادارات و دستگاه‌های متولی برای این یکپارچه‌سازی ممنونیم.

دکتر پورحیدری به نقش اصناف در حوزه اشتغال اشاره داشت و گفت: در شهرستان لاهیجان ۱۱ هزار واحد صنعتی دارای پروانه داریم که اشتغال بالای ۲۰هزار نفر را رقم زده اند.
وی ضمن تبریک مجدد روز ملی اصناف به فعالان این حوزه گفت: اصناف تنها نهاد مردمی است که نقشی مؤثر و مهم در اشتغالزایی ایفا می‌کند.

این مدیر اجرایی به هشتم اسفندماه روز انتخابات ریاست جمهوری اشاره داشت و گفت : اصناف در ماموریت‌های خود کوتاهی نداشته و در بنگاه‌های سیاسی و اقتصادی هوشمند ظاهر شده‌اند و این انتخابات نیز رویداد سرنوشت سازی است که نباید از اهمیت آن غافل ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.