کد خبر : 31779
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در گیلان:

انتخاب باید عقلایی باشد

انتخاب باید عقلایی باشد
برگزاری همایش انتخاباتی دکتر قالیباف در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

در این همایش که چهره‌های سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی و مدیران تشکل‌ها و احزاب حضور داشتند، دکتر کیهان هاشم‌نیا رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی استان گیلان گفت: دکتر قالیباف به واقع کارنامه موفق و درخشانی در دوره زندگی اش به ثبت رسانده و مدیری است که در عرصه‌های گوناگون با اقتدار عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه، این چهره ملی به دور از شعار دادن‌ها اهل استدلال ،شفاف سازی و قابلیت دقیق طرح‌ها و برنامه‌های خود هست،افزود:در تمام چهل سال گذشته براساس اظهارات اطرافیانش وی با اذان صبح و قبل از طلوع  آفتاب بیدار و در تمام روز به کارهای مردم و خدمت به جامعه مشغول است.

به گفته رئیس ستاد انتخابات قالیباف در گیلان، ایشان از ۱۹ سالگی فرماندهی لشگر و بسیار مورد توجه سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود به حدی که سردار سلیمانی وصیت کرده بود بعد از مرگ، صورتش را قالیباف بر خاک بگذارد زیرا او را پاکدست و مومن و مقتدر می‌شناخت.

هاشم‌نیا یاد آور شد: دکترقالیباف در خانواده‌ای زیست که چهار برادر بودند که مادر خانواده،همسر و چهار فرزندش را برای حضور در جبهه‌های نبرد آماده می‌نمود.

رئیس ستاد انتخابات دکتر قالیباف در استان گیلان خطاب به مردم حاضر در این همایش اعلام کرد: انتخاب باید عقلایی یا احساس باشد و براساس منطق درست و کارآمدی فوق العاده این چهره با تجربه و مدیر موفق روز جمعه هشتم تیر ماه همه ما با حضور پای صندوق‌های رای گیری با عقلانیت به آقای قالیباف رای خواهیم داد تا آثار پر خیرش را در جامعه شاهد باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.