کد خبر : 31076
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۱۳

استاندار گیلان:

بیماران به مراکز درمانی رشت منتقل شدند

بیماران به مراکز درمانی رشت منتقل شدند
عباسی:ابعاد مختلف حریق بیمارستان قائم(عج) رشت در حال بررسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

اسدلله عباسی در حاشیه بازدید میدانی خود از محل وقوع حریق در بیمارستان قائم(عج) رشت و در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از حادثه رخ داده، با بیان اینکه تمامی بیماران بیمارستان قائم(عج) به مراکز درمانی دیگر منتقل شدند،گفت: به محض وقوع این حادثه، تمامی نیروهای امدادی، آتش‌نشانی و هلال احمر با چندین اکیپ به محل حادثه آمده و به اطفای حریق کمک کردند.

وی با اشاره به تعداد بیماران بستری بوده در بیمارستان قائم (عج) رشت گفت:در زمان وقوع آتش‌سوزی ۱۴۲ بیمار در بیمارستان بستری بودند که ۱۰۹ بیمار در بخش‌ عادی و ۳۳ بیمار در بخش‌های ویژه بستری بودند.

استاندار گیلان با بیان اینکه وضعیت بیماران منتقل شده به مراکز درمانی دیگر در حال بررسی است،تصریح نمود: جزییات دقیق حادثه و حادثه دیدگان، بعد از بررسی‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام خواهد شد لذا از مردم درخواست دارم به شایعات توجه نکنند، زیرا با دستورات صادر شده ابعاد مختلف حریق بیمارستان قائم(عج) رشت در حال بررسی است.

استاندار گیلان همچنین با حضور در بیمارستان‌های پورسینا، حشمت و رازی رشت ضمن عیادت از تعدادی بیماران منتقل شده از بیمارستان قائم (عج) به این مراکز درمانی، در جریان چگونگی ارائه خدمات به آنان قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.