کد خبر : 30913
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی:

افتتاح بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی رشت در هفته دولت

افتتاح بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی رشت در هفته دولت
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از افتتاح و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه تا پیش از فرارسیدن هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

دکتر علی نبیان،معاون وزیر راه و شهرسازی و عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی امروز با همراهی دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مجتمع دانشگاهی لاکان رشت از ساختمان در دست احداث بیمارستان جنرال ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت بازدید نمود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در جریان بازدید از ساختمان در دست احداث بیمارستان ۴۲۱ تخت خوابی رشت، پیشرفت فیزیکی آن را در طول سیزدهم قابل‌توجه توصیف کرد.

دکتر نبیان در نشستی که با حضور مسئولان گیلان و همچنین پیمانکاران ابر پروژه بیمارستان جنرال در محل احداث بیمارستان برگزار شد با اشاره به ادامه‌دار بودن خدمت دولت شهید رئیسی، از افتتاح و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه تا پیش از فرارسیدن هفته دولت امسال خبر داد.

وی از تخصیص اعتبار بالغ‌ بر ۴۷۰ میلیارد تومانی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی جهت تسریع در احداث بخش‌های باقی‌مانده و تجهیزات آن خبر داد و گفت: انتظار است تا پایان ماه آینده دوطبقه فوقانی این بیمارستان تکمیل شود.
در این نشست همچنین بر عزم جدی سایر دستگاه‌های زیرساختی نظیر آب، برق، گاز و تلفن جهت آزمایشات اولیه و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر بیمارستان ۴۲۱ تخت خوابی رشت تأکید شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.