مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در بازدید از شعبه سه رشت:
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی پویشگران گیل:
کیوان مرتضوی در این بازدید با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور،تداوم نهضت خدمترسانی و ایجاد رضایتمندی در مخاطبان را راهکاری برای حرکت در راه و اندیشه ایشان دانسته و با تاکید بر ضرورت ترویج این نگاه، پاسخگوئی مناسب و به هنگام با رعایت کرامت به شهروندان را یک رسالت اخلاقی دانست.
وی ضمن بازدید از واحدهای مختلف و دیدار با همکاران،مهمترین دغدغههای موجود برای بهبود شرایط خدمترسانی و تسهیل امور را مورد بررسی قرار داده و در گفتگو با تنی چند از مراجعین،نحوه خدمت رسانی و زمان پاسخگوئی و مدت انتظار آنها و میزان رضایتمندی از عملکرد کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد. معاونین تعهدات و پشتیبانی استان در این بازدید کیوان مرتضوی را همراهی نمودند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.