کد خبر : 30681
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

انتخاب رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان گیلان

انتخاب رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان گیلان
کارگرنیا رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز استان گیلان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت،با رای قاطع تمامی اعضا به عنوان رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز استان گیلان انتخاب شد.

در دومین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز شهرستان‌های استان گیلان که به میزبانی شهر فومن در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر و با دستور تعیین هیات رئیسه این مجمع برگزار شد،محمد حسین واثق کارگرنیا با پیشنهاد و رای روسای شوراهای اسلامی و شهرداران دیگر شهرهای استان گیلان که در این نشست حضور داشتند به عنوان رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز استان گیلان انتخاب شد.

پیشنهاد برگزاری مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز استان گیلان برای نخستین بار توسط دکتر محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت مطرح و همزمان با نهم اردیبهشت سال جاری مصادف با روز شوراها نخستین نشست این مجمع به میزبانی شهر رشت برگزار شد.

هیات رئیسه این مجمع به مدت یک سال فعالیت و پس از آن مجددا انتخابات برگزار می‌شود. شهر لنگرود برای میزبانی سومین دوره این مجمع مشورتی اعلام آمادگی نمود.

 

منبع:روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.