کد خبر : 30647
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

پذیرش فرهنگیان حضوری و رزرو اینترنتی انجام می‌شود

پذیرش فرهنگیان حضوری و رزرو اینترنتی انجام می‌شود
۹۶رمضانی: مدرسه و ۱۳ مرکز رفاهی گیلان برای اسکان فرهنگیان مهیا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۹۶ مدرسه و ۱۳ مرکز رفاهی فرهنگیان در استان برای اسکان تابستانی مسافران فرهنگی کشور مهیا شده‌ است.

محمدحسین رمضانی در نشست ستاد اسکان با بیان اینکه این استان مهیای پذیرایی از مهمانان فرهنگی در تابستان امسال شده است، اظهار داشت: افزون بر واحدهای آموزشی، ۱۳ مرکز رفاهی اسکان آموزش و پرورش گیلان نیز از ۳۰ خرداد جاری به این منظور آماده شده‌ است.

وی افزود: ۶۸۷ کلاس درس با چهار درجه بندی؛ ویژه، الف، ب و ج با امکانات لازم و ۱۳ مرکز رفاهی با تجهیز ۷۲ اتاق، ۸۷ سوئیت و هشت رستوران برای پذیرایی از فرهنگیان در فصل تابستان خدمات رسانی می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه پذیرش فرهنگیان به ۲ روش حضوری و رزرو اینترنتی انجام می‌شود، اظهار کرد: فرهنگیان می‌توانند از ۳۰ خرداد جاری با استفاده از سامانه متمرکز اسکان به نشانی http://Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان تابستان اقدام کنند.

نوروز امسال ۱۵۴ مدرسه با هزار و ۱۶۷ کلاس درس و ۱۳ مرکز رفاهی با تجهیز ۷۲ اتاق، ۸۷ سوئیت و هشت رستوران برای پذیرایی اسکان مسافران فعال شده‌ بود که از ۲۸ اسفند سال گذشته تا پایان فروردین امسال در مجموع ۳۴ هزار و ۶۹۴ نفر در این مراکز پذیرش کردند که این تعداد مسافر در قالب ۶ هزار و ۶۲۴ خانواده و ۱۰۴ هزار و ۸۲ نفر روز در این مراکز اقامت کردند.

در این مدت بیشترین پذیرش مسافر به ترتیب در مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۲ و یک رشت، بندرانزلی- تالش و آستارا انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.