کد خبر : 30637
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان:

خدمات رایگان ۲۳ مرکز مشاوره ازدواج در گیلان

خدمات رایگان ۲۳ مرکز مشاوره ازدواج در گیلان
عزت دوست:یکی از برنامه‌های مهم هفته ازدواج در گیلان افتتاح سه مرکز تخصصی مشاوره ازدواج است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان گفت: طی هفته ازدواج ۲۳ مرکز مشاوره در استان که از وزارت ورزش و جوانان مجوز دریافت کرده اند به صورت رایگان خدمات روانشناسی و مشاوره‌های ازدواج و تحکیم خانواده ارائه می دهند.

فیروز عزت‌دوست افزود: با توجه به اینکه هفته ازدواج آغاز شده، این مراکز در شهرهای مختلف گیلان آماده ارائه مشاوره رایگان به زوج‌ها و خانواده‌های واجد شرایط هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه طی هفته ازدواج،جشن‌های وصال(ازدواج آسان) در مناطق مختلف گیلان برپا می‌شود،افزود: در این راستا بیش از ۲۰۰ زوج مراسم‌های ازدواج خود را در قالب این جشن‌ها برگزار می‌کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: تاکنون جشن وصال در شهرستان لنگرود برپا شده و در شهرستان‌های رشت، بندر آستارا، ماسال، شفت و سایر شهرستانهای دیگر استان هم طبق پیش‌بینی ها توسط ستادهای ساماندهی امور جوانان هر شهرستان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: شعار هفته ازدواج امسال، ” ازدواج آسان و آسمانی” است و با توجه به اینکه یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم تسهیل امر ازدواج برای جوانان بوده، همچنان مسئولان راه شهدای خدمت را ادامه خواهند داد تا جوانان را به امر ازدواج آسان و الگو گرفتن از آموزه‌های دینی ترغیب کنند.

عزت‌دوست در ادامه بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم هفته ازدواج در گیلان افتتاح سه مرکز تخصصی مشاوره ازدواج است که در این راستا مرکز وصال شیرین در رشت دایر می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تجلیل از خادمان امر ازدواج در نهادهای دولتی و غیردولتی و نیز اشخاص حقیقی اثرگذار در حوزه ازدواج از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج در گیلان است.

اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) روز ازدواج نامگذاری شده و طی یک هفته برنامه‌ها و جشن‌های مختلف ازدواج در سراسر کشور انجام می‌شود که امسال این هفته از ۱۹ خرداد آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.

 

 

منبع:ایرنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.