کد خبر : 30608
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۴۷

آغاز اکران آنلاین انیمیشن مسافری از گانورا

آغاز اکران آنلاین انیمیشن مسافری از گانورا
«مسافری از گانورا» اولین اثر بلند سینمایی رویداد «رویازی» (نخستین رویداد «پیچینگ» تخصصی انیمیشن ایران) است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

اکران آنلاین انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» به کارگردانی سیداحمد علمدار و تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین علمدار از امروز آغاز می‌شود. این فیلم به زودی در اپلیکیشن «شاد» نیز اکران آنلاین می‌شود.

«مسافری از گانورا» که محصول مرکز انیمیشن سوره است، توسط پخش بهمن سبز در دی‌ماه ۱۴۰۲ اکران سینمایی شد و در مدت ۳ ماه اکران توانست با جذب بیش از ۴۲۰ هزار مخاطب به فروش ۱۴ میلیارد تومانی دست یابد.

اکران آنلاین این انیمیشن سینمایی از روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۲۰ آغاز می‌شود. پس از آن این فیلم برای اولین‌بار در برنامه کاربردی «شاد» نیز اکران آنلاین خواهد شد. اپلیکیشن «شاد» با حضور بیش از ۹۰ درصد کادر مدارس و ۸۶ درصد دانش آموزان سراسر کشور، بیش از ۲۲ میلیون کاربر یکتا دارد.

«مسافری از گانورا» داستان یک موجود فضایی است که به زمین سفر می‌کند و با کمک پسری معلول و دوستانش به جستجوی فرمانروای گمشده سیاره گانورا می‌پردازد تا صلح را به سرزمینش بازگرداند.

«مسافری از گانورا» اولین اثر بلند سینمایی رویداد «رویازی» (نخستین رویداد «پیچینگ» تخصصی انیمیشن ایران) است. این انیمیشن سینمایی با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری موسسه فرهنگی تصویر هنر پاسارگاد شرق، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، صندوق پژوهش و فناوری سپهر و سازمان سینمایی سوره توسط مرکز انیمیشن سوره تولید شده است.

این اثر در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت پروانه زرین جایزه ویژه دبیر جشنواره، تندیس ویژه ستاد ملی خانواده و جوانی جمعیت و همچنین جایزه «فرهنگ بنیان» شد.

 

 

 

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.