کد خبر : 30535
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

شکایت هیات فوتبال گیلان از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

شکایت هیات فوتبال گیلان از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس
الماس خاله:کمیته اخلاق باید با افراد خاطی و توهین کننده از جمله رضا درویش برخورد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

قربانعلی الماس خاله گفت: با توجه به توهینی که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه زنده تلویزیونی به مردم گیلان انجام داد، به کمیته اخلاق شکایت کردیم و انتظار برخورد داریم.

وی افزود: گرچه مدیرعامل پرسپولیس از مردم گیلان نیز عذرخواهی کرد اما ما وظیفه داریم از حق مردم این دیار دفاع کنیم و بدین منظور برای جلوگیری از بروز رفتارهای مشابه نسبت به لهجه@ها، گویش‌ و زبان‌ها و اقوام ایران عزیز خواستار رسیدگی شایسته به این موضوع از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هستیم.

رئیس هیات فوتبال گیلان ادامه داد: به طور قطزع با برخورد با این نوع رفتارها، دیگر شاهد تکرار چنین صحنه‌هایی نخواهیم بود زیرا توهین به نژاد، قوم، رنگ، نوعی حرکت نژادپرستانه است که در جهان امروز با آن به شدت برخورد می‌شود.

الماس‌خاله اضافه کرد: قرار نیست فردی به قوم و مردم استانی توهین کند و سپس عذرخواهی کند و همه چیز تمام شود، باید جلوی این کار گرفته شود تا همه مواظب رفتار و گفتارمان بویژه در برنامه‌های زنده باشیم تا باعث رنجش قوم و گروهی از هموطنانمان نشویم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه هیات فوتبال گیلان یک تشکیلات سازمانی محسوب می‌شود، با اینگونه موارد احساسی برخورد نمی‌کند و از مجاری قانونی مناسب این موضوع را پیگیری کردیم از اینرو با چند روز تاخیر شکایت خود را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرده و ارجاع دادیم.

رئیس هیات فوتبال گیلان اظهار کرد: ما به مدیرعامل و همچنین باشگاه پرسپولیس و طرفداران این باشگاه احترام می@گذاریم اما این نوع گفتار موردپسند و انتظار هیچ فوتبال دوستی نیست و به واسطه جایگاه اجتماعی هیات فوتبال این شکایت را طرح کرده و امیدواریم که کمیته اخلاق آن را پیگیری کند.

به گزارش ایرنا، دوشنبه هفته گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یکی از برنامه‌های زنده ورزشی به لهجه مدیرعامل باشگاه استقلال تهران که اهل استان گیلان است توهین کرد که این توهین بازتاب گسترده‌ای در جامعه داشت.

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.