کد خبر : 30626
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

فرماندار خمام:

شهدا مهمترین الگو برای تقویت هویت ملی‌ هستند

شهدا مهمترین الگو برای تقویت هویت ملی‌ هستند
مهندس آدمیت:جلسه ستاد کنگره شهدا در شهرستان باید منظم تشکیل شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

جلسه کمیته ویژه آموزش و پرورش و کمیته تعلیم و تربیت ستاد کنگره شهدای شهرستان خمام در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ ۸۰۰۰ شهید استان گیلان برگزار شد.
حسن آدمیت، فرماندار خمام در جلسه کمیته ویژه آموزش و پرورش و کمیته تعلیم و تربیت ستاد کنگره شهدای شهرستان، با محوریت برگزاری مراسمات باشکوه و متناسب با این کنگره گفت: اجرای برنامه‌های پرمحتوا و کیفی در جهت شناساندن ابعاد زندگی شهدای فرهنگی و دانش آموز و شهدای ورزشکار باید در رأس کار این کمیته ها قرار گیرد. از جمله مهمترین برنامه‌های این کمیته‌ها برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان‌ و همچنین مسابقات ورزشی با محوریت کنگره شهدا می‌باشد.
وی افزود:نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است. کار شهدای دانش‌آموز باید به خود دانش‌آموزان سپرده شود. کار برگزاری این مراسمات کنگره باید به دانش‌آموزان سپرده شود و ما کار هدایت و حمایت و نظارت آن‌ها را انجام دهیم.
فرماندار خمام با تاکید بر اینکه برای تقویت هویت ملی‌، شهدا مهمترین الگو هستند،گفت: جلسه ستاد کنگره شهدا در شهرستان باید منظم تشکیل شود تا روند کارها مورد بررسی قرار گیرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.