کد خبر : 30622
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

آموزش اعضای شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری کشور در خمام

آموزش اعضای شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری کشور در خمام
جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور در شهرستان خمام

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور در شهرستان خمام با حضور و سخنرانی فرماندار شهرستان خمام در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی خمام برگزار شد.
آدمیت فرماندار خمام ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت شهدای خدمت با تأکید بر حفظ بی‌طرفی و امین بودن مجریان انتخابات در شهرستان گفت: یکی از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است و در انتخابات،مردم آینده خود را انتخاب می‌کنند،لذا از اهمیت خاصی برخوردار است؛ مخصوصاً این انتخابات،از حساسیت بیشتری برخوردار است.
فرماندار خمام با تشریح وظایف اعضا در شعب اخذ رأی اضافه نمود: اهتمام در اجرای قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به روز انتخابات از وظایف اعضا است.
وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات،مدیریت، دقت و برنامه‌ریزی لازم می‌خواهد،ادامه داد: برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز است نمایندگان فرماندار نیز نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرند.
وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی پاک زندگی کرد،‌ شایسته خدمت کرد و شرافتمندانه به استقبال شهادت رفت،‌ افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب عنوان فرمودند خللی در انجام امور وارد نخواهد شد؛ چراکه عزم فرزندان انقلاب جزم است تا با قدرت راه امام و شهدا را ادامه دهند و انشالله راه شهید رئیسی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.