کد خبر : 30369
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

انتشار فراخوان هجدهمین جشنواره « سینماحقیقت »

انتشار فراخوان هجدهمین جشنواره « سینماحقیقت »
ثبت‌نام در سایت panel.irandocfest.ir برای حضور در جشنواره «سینما حقیقت »، از 5 تیر ماه 1403 آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

فراخوان دریافت اثر برای حضور در هجدهمین جشنواره « سینما حقیقت » منتشر شد.بخش‌های جشنواره عبارتند از مسابقه ملی ، مسابقه بین ‌الملل ، جایزه شهید آوینی، غزه،فلسطین،مقاومت،بخش‌های جنبی ملی و بین ‌الملل و بزرگداشت.

در مقدمه فراخوان این دوره از جشنواره آمده:« دنیای امروز،دنیای عبور از یکجانبه ‌گرایی و تک ‌صدایی است؛جهان روزهای سخت و لحظه‌های غرور آفرین.« سینما حقیقت » فرصتی برای شنیده شدن پژواک جهان چند صدایی است. با این رویکرد ،امسال در بخش « غزه ، فلسطین ،مقاومت » به آثاری با موضوع مقاومت،فجایع انسانی و نسل کشی در غزه توجه خواهیم کرد.همچنین می‌کوشیم کاشف استعدادهای تازه و آثار خلاقانه و تماشایی در سینمای مستند باشیم.

در بخش ملی آثاری می‌توانند متقاضی حضور در جشنواره باشند،که بعد از فروردین 1402 تولید شده باشند.

دو تقدیر هم در جشنواره «سینما حقیقت »انجام خواهد شد. ثبت‌نام در سایت panel.irandocfest.ir برای حضور در جشنواره «سینما حقیقت »، از 5 تیر ماه 1403 آغاز می‌شود.

علاقه مندان،فیلمسازان و متقاضیان ارسال اثر برای حضور در هجدهمین جشنواره «سینما حقیقت »می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره در تهران ،خیابان سهروردی شمالی ، میدان شهید قندی ، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستندف تجربی و پویا نمایی،طبقه اول ( کد پستی : ۱۵۵۶۹۱۶۶۱۳) مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۸۸۵۲۸۳۱۴ تماس حاصل نمایند.

 

 

منبع:روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.