کد خبر : 30349
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۳

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان:

هفته اول تیر آغاز فعالیت‌های تابستانی در گیلان

هفته اول تیر آغاز فعالیت‌های تابستانی در گیلان
پیراولیاء:دانش آموزان و اولیای آنان می توانند با مراجعه به سامانه نورینو در کلاس های فعالیت های تابستانی ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

حسن پیراولیا با اشاره به انجام برنامه‌ریزی‌های لازم در استقبال از تابستان امسال گفت: برنامه‌های اوقات فراغت امسال با شعار « تربیت بدون توقف » با محوریت مساجد، کانون‌های فرهنگی و تربیتی،مراکز مشاوره،پژوهش سراها،دارالقرآن‌های آموزش و پرورش و پیش‌بینی هزار پایگاه تابستانی و ۳۰۰ هنرستان در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام در کلاس‌های تابستانی از اول خرداد در سامانه نورینو آغاز شده و کلاس‌ها از هفته اول تیر ماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت که پیش‌بینی می‌شود ۸۰ هزاردانش آموز در این برنامه‌ها شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه با اشاره به طرح ابتکاری استان با عنوان « اعتکاف تربیتی و آموزشی » در تابستان اظهار داشت: این طرح برای شناسایی و پرورش دانش آموزان جهت آمادگی برای تصدی مسئولیت‌های خطیر آینده با حضور ۲۲۰ دانش آموز برگزیده استان برپا می شود.

پیراولیا خاطرنشان نمود: در این برنامه که در دو مسجد بزرگ شهر رشت برگزار می‌شود کارگاه‌های فشرده ای در جهت ارتقای آگاهی‌های اجتماعی، فرهنگی، تحلیل مسائل روز و علم آموزی برگزار می‌شود.

وی اجرای برنامه های همگانی هفت در هفت در ۷ پنج شنبه تابستان، فعالیت‌های قرآنی در ۳۲ دارالقرآن، ۳۴ کانون فعال فرهنگی و تربیتی از دیگر برنامه‌های پرورشی آموزش و پرورش گیلان در اوقات فراغت تابستان امسال است.در گیلان ۳۸۰ هزار دانش آموز تحصیل می‌کنند.

منبع:روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.