کد خبر : 30372
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری بخش فرهنگ و هنر

برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری بخش فرهنگ و هنر
امیرحسین طاهری: برگزاری دومین آزمون جامع سال تحصیلی 1403 – 1402 و چهل و سومین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر با شرکت 1864 هنرجو در گیلان.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

امیرحسین طاهری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه آزمون‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر به منظور فراگیری و ارتقای آموزش‌های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ ‌التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کار آفرینی در فارغ التحصیلان آموزش‌های مهارتی به صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور برگزار می‌شود،اظهار نمود:دومین آزمون جامع سال تحصیلی 1403 – 1402 و چهل و سومین آزمون ادواری مهارتی رشته‌های کار و دانش فرهنگی و هنری، همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برگزار می‌شود .

وی با اشاره به شرکت 1864 هنرجوی مراکز مهارت‌ آموزی استان در این دوره از آزمون،گفت: 1321 نفر از این هنرجویان(شامل 948 مرد و 373 زن) در آزمون جامع و 543  نفر (شامل 371 مرد و 172 زن) در آزمون ادواری ثبت ‌نام نموده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود:این هنرجویان در 13 رشته چهره ‌سازی ،عکاسی دیجیتال ،گرافیک رایانه‌ای ،سفالگری ،تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، دستیاری طراحی لباس،دستیاری طراحی لباس‌های نمایشی، نوازندگی ساز جهانی، نوازندگی ساز ایرانی، آواز جهانی، نگارگری،منبت کاری و هنر معرق کاری آزمون می‌دهند.

امیرحسین طاهری با اشاره به برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری بخش فرهنگ و هنر در دو بخش نظری و عملی،تصریح نمود:بخش عملی این آزمون از تاریخ 16 تا 21 خرداد ماه 1403 در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص)رشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برگزار می‌شود و همچنین آزمون نظری نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های 24 و 25 خرداد ماه 1403 به صورت برخط ( آنلاین) در مدرسه معلم رشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:شرکت‌ کنندگان در آزمون برای اطلاع از نمره خود و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه آزمون هنر به آدرس www.azmoonehonar.ir مراجعه نمایند.

 

 

منبع:روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.