کد خبر : 30400
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان:

تحت پوشش45درصد از بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان در شهرستان رشت

تحت پوشش45درصد از بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان در شهرستان رشت
حدود هشتاد و سه هزار نفر از مستمری بگیران و نزدیک به 230 هزار نفر از بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در حوزه عملکرد شعب شهرستان رشت قرار داشته و با احتساب

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

کیوان مرتضوی با بیان اینکه بیست و هشت واحد تابعه در شهرهای مختلف استان امر ارائه خدمات و تعهدات به جامعه هدف را برعهده دارند،گفت: در این بین 38 درصد بیمه شدگان اصلی در گیلان تحت پوشش شعب سه گانه رشت هستند.

وی با اشاره به اینکه در کنار این سه شعبه واحدهای تابعه شهر صنعتی،سنگر و کوچصفهان نیز در زمره شهرستان رشت تلقی می‌گردند، افزود:با احتساب حوزه عمل این شعب میتوان ادعا نمود نزدیک به 45 درصد جمعیت بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش در این محدوده خدمت رسانی می‌گردند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه تا پایان اسفندماه سال 1402 تعداد 77300 بیمه شده اصلی در شعبه یک رشت، 62750 نفر در شعبه دو رشت ، 51000 بیمه شده اصلی در شعبه سه رشت،21200 نفر در شهر صنعتی ، 7300 نفر در سنگر و 9800 نفر در کوچصفهان تحت پوشش بوده اند گفت این آمار بیانگر سهم 46 درصدی بیمه شدگان اصلی از مجموع خدمت گیرندگان در این گروه می‌باشد.

کیوان مرتضوی همچنین افزود:از مجموع 190 هزار نفر مستمری‌بگیر تحت پوشش نیز حدود 83000 نفر یعنی چهل و سه درصد از این قشر تحت پوشش شش شعبه فعال در محدوده شهرستان رشت قرار دارند.

وی با بیان اینکه از مجموع یک میلیون و 382 هزار نفر جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در گیلان (با احتساب افراد تبعی بیمه شدگان و مستمری بگیران)،نزدیک به ششصد هزار نفر در حوزه عمل شهرستان رشت قرار دارند، اظهار داشت:بر اساس این آمار در سالجاری ماهانه بیش از 1000 میلیارد تومان تعهدات کوتاه و بلندمدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران در شهرستان رشت پرداخت می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.