کد خبر : 30175
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

انتصاب سرپرست معاونت پشتیبانی اداره کل تامین اجتماعی گیلان

انتصاب سرپرست معاونت پشتیبانی اداره کل تامین اجتماعی گیلان
رامین پورعباسی رئیس اداره مالی تامین اجتماعی گیلان به عنوان سرپرست این حوزه منصوب گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

با صدور حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان،رامین پورعباسی رئیس اداره مالی این مجموعه به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت استان منصوب گردید.

به دنبال نائل گردیدن محمد موافق معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت این مجموعه در پایان سال گذشته به افتخار بازنشستگی و پس از سپری گردیدن مراحل اداری و ارزیابی‌های ستادی، با صدور حکمی از سوی کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ،رامین پورعباسی رئیس اداره مالی تامین اجتماعی گیلان به عنوان سرپرست این حوزه منصوب گردید.

رامین پورعباسی که از جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی و پرسنل خوشنام و متخصص تامین اجتماعی گیلان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و سابقه کار در شعب شمیران، بیست و هفت تهران، رضوانشهر و دو رشت بوده و ریاست اداره مالی تامین اجتماعی استان در سال‌های اخیر آخرین مسئولیت مدیریتی او در دوران کاری بوده است.

شایان ذکر است از ابتدای سال جاری سرپرستی موقت حوزه پشتیبانی و توسعه مدیریت باحفظ سمت به رامین پورعباسی احاله گردیده بود.کارنامه درخشان به عنوان رئیس اداره مالی استان و نماینده امور ایثارگران طی سالیان متمادی از افتخارات کاری پورعباسی می‌باشد.

 

منبع:روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.