مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی پویشگران گیل:
وی با ارائه تحلیلی از جایگاه پیگیری امور در ساختار اداری، یکی از ویژگیهای بارز رییس جمهور شهید را پیگیری متمایز امور از سوی ایشان عنوان و افزود: در اصول مدیریتی،در ارزیابی عملکرد مدیریتی 20 درصد برنامه ریزی و تعیین کار را به خود اختصاص میدهد و 80 درصد نیز پیگیری تا حصول نتیجه را در بر میگیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تصریح براینکه تکریم ارباب رجوع و رفع دغدغه های مردم باید در اولویت کاری قرار گیرد،اضافه کرد: درقبال تکریم ارباب رجوع، تکتک پرسنل سازمان مسئول میباشند و این مهم برآمده از اصول اسلامی،اخلاقی و حرفه ای میباشد،چراکه حضور ما برای خدمت رسانی به مردم و ارباب رجوع است.
وی جدیت در اجرای نظام مسائل احصاء شده برای بخشهای مختلف کاری و اداری سازمان منطقه آزاد انزلی را در ارزیابی عملکرد مدیران سازمان متبوع خود حائز اهمیت اعلام نمود و گفت: باید تسریع و تدقیق در اجرای امور و برنامهها و توجه به پیگیری تا حصول نتیجه هدفگذاری شده در اولویت کاری همه بخشهای سازمان قرار گیرد.
گفتنی است در ادامه معاونین و مدیران مختلف سازمان منطقه آزاد انزلی به بیان عملکرد و برنامههای پیشنهادی خود با محوریت نظام مسائل سازمان پرداختند.
منبع: مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.