کد خبر : 30083
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

نگاه توحیدی به مسائل جهانی یک اصل پذیرفته شده است

نگاه توحیدی به مسائل جهانی یک اصل پذیرفته شده است
ویژه مراسم گرامیداشت خادم الرضا سیدالشهدا خدمت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی و شهدا همراه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

ویژه مراسم گرامیداشت خادم الرضا سیدالشهدا خدمت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی و شهدا همراه در مسجد جامع شهرستان خمام و به سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و با حضور فرماندار خمام و سایر مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان خمام برگزار گردید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: آیتپ‌الله رئیسی برای احیای گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کرد.
محمد جلایی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر آیت الله شهید سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در مسجد جامع شهرستان خمام با ابراز تأسف نسبت به این اتفاق حزن انگیز گفت: آیت الله شهید رئیسی مردی خستگی ناپذیر، تلاشگر و جهادی بود و برای خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اتفاقات ریز و درشت در سال‌های اخیر بیان کرد: دولت سیزدهم در سال‌های اخیر با فتنه‌های چند بُعدی و اتفاقات مهم روبرو شد اما با درایت و مدیریت آیت الله رئیسی به سامان رسید.
جلایی با اشاره به تحمیل جنگ ترکیبی و شناختی دشمن علیه نظام اسلامی اضافه کرد: رفتار هوشمندانه مسئولان و مردم در تبعیت از ولایت فقیه طومار فتنه‌ها را پیچید.
وی به تشریح ویژگی‌های رفتاری شهید رئیسی پرداخت و افزود: شهادت آیت الله رئیسی تداعی کننده دوران شهادت شهیدان بهشتی و رجایی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه باید با عینک جهان بینی توحیدی به دنیا نگاه کرد، گفت: نگاه توحیدی به مسائل جهانی یک اصل پذیرفته شده در ادبیات انقلاب اسلامی است.
جلایی با بیان اینکه دولت سیزدهم با اهداف مردمی سازی و با مردم بودن شکل گرفت و حرکت کرد، گفت: دولت آیت الله رئیسی با مردمی بودن برای احیا و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کرد.
به گفته وی، تحقق دیپلماسی اقتصادی از اهداف و برنامه‌های مهم دولت آیت الله رئیسی در عرصه بین‌الملل و صحنه جهانی بود که تا به ثمر نشست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.