کد خبر : 29818
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۱۴

اولین گفتاورد ملی نخبگان با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان»

اولین گفتاورد ملی نخبگان با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان»
رویداد اولین گفتاورد ملی نخبگان تاریخ 22 اردیبهشت 1403 آغاز و ثبت ایده‌ها در تارنمای رویداد به آدرس https://debate.bmn.ir  تا 28 خرداد امکان­پذیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

اولین گفتاورد ملی نخبگان با شعار«نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» با هدف تعامل سازنده نخبگان، مدیران و مردم توسط بنیاد ملی نخبگان درحال برگزاری است.

تمامی افراد صاحب ایده که به نحوی می‌­توانند برای چالش‌های کشور راه­ حل ارائه نمایند، مخاطب این رویداد می­‌باشند. این گفتاورد، فرصتی را برای برخورداری از نظرات، ایده ‌ها و طرح­‌های ارزشمند و کلان منطقه ­ای و ملی نخبگان،صاحبان فکر و اندیشه و آحاد جامعه فراهم می­‌آورد تا مسولین امر با به کارگیری ایده‌­های کاربردی موجبات تحولات مثبت و سازنده کشور را رقم بزنند.

این گفتاورد،یک رویداد چهار مرحله‌ای (یک مرحله، ارائه اثر در قالب پوستر و سه مرحله،رقابت گفتگو محور) است که شرکت­­ کنندگان،ایده‌های خود را در پنج محور اصلی شامل حوزه ‌های مالی، پولی و ارزی (مشتمل بر حوزه‌­های اعتبارات در نظام بانکی، اصلاح سیاست­‌های ارزی، مالیات و دارایی)، مدیریت منابع طبیعی (مشتمل بر زمین، معادن، نفت و گاز، دریا، مراتع، جنگل، منابع آبی)، امنیت غذایی، نظام سلامت و بیمه، و حکمرانی و سیاستگذاری (مشتمل بر فرآیندهای اعطای استانداردها و مجوزها، قابلیت‌­های فضای سایبری،سکوها، مدیریت رسانه، شبکه‌های اجتماعی و کلان داده­‌ها) ارائه می ‌نمایند.

ایده‌های ارسالی که توسط فرد یا یک تیم ارائه می‌شوند، پس از ارزیابی اولیه، در قالب یک پوستر در نمایشگاهی به نمایش در خواهند آمد. در نهایت برای منتخبین هر یک از موضوعات پنج­ گانه در هر محله از گفتاورد، جوایز نفیس نقدی،اعتبار اجرای طرح و نیز عضویت در کارگروه­‌های تخصصی مربوطه دولت و خانه نخبگان در نظر گرفته شده است. این رویداد از تاریخ 22 اردیبهشت 1403 آغاز و ثبت ایده‌ها در تارنمای رویداد به آدرس https://debate.bmn.ir  تا 28 خرداد امکان­پذیر است.به ارائه دهندگان ایده‌های برگزیده یک میلیارد تومان جایزه نقدی + یک میلیارد تومان کمک حمایتی برای اجرایی سازی طرح ها اهدا خواهد شد و این افراد به عضویت خانه نخبگان در خواهند آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.