کد خبر : 29800
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

پنج هزار مکان ورزشی در گیلان آمایش شد

پنج هزار مکان ورزشی در گیلان آمایش شد
آرمان:پنج هزار مکان ورزشی در استان گیلان شناسایی و آمایش شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

جهانبخش آرمان گفت: در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی و منحصر بفردی در حوزه ورزش انجام شده که یکی از این موارد،بحث آمایش سرزمینی بود که با تاکید شهید خدمت آیت‌الله رئیسی اجرایی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود:با اجرای این طرح که برای نخستین بار در کشور اجرا شد تمامی مشخصات اماکن ورزشی در گیلان و همچنین سراسر کشور از لحاظ تعداد، سال احداث، گنجایش، کاربرد و سایر موارد مشخص شده تا از این ظرفیت برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استفاده شود.

وی ادامه داد: این طرح با تدبیر وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور انجام شد تا اماکن ورزشی هر استان به طور دقیق شناسایی و مشخص شود که در این زمینه، شهید خدمت آیت الله رئیسی مکلف کرد که همه فضاهای ورزشی کشور مشخص شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: تجلیل از مدال آوران و قهرمانان و در اختیار قراردادن مسکن به مدال آوران المپیک از دیگر اقدامات شایسته دولت در حوزه ورزش است.

آرمان به توسعه ورزش در هر ۲ بخش قهرمانی و همگانی در دولت سیزدهم در گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت ورزش همگانی با انجام طرح های مختلف بسیار گسترده‌تر نسبت به گذشته شده است.

وی بیان کرد: همچنین در حوزه ورزش قهرمانی، ورزشکاران گیلانی طی یک سال گذشته ۲۸۶ مدال کسب کردند که از لحاظ تصاحب مدال رتبه سوم در کشور و نشان از پتانسیل و ظرفیت گیلان در حوزه ورزش قهرمانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ادامه اظهار کرد: البته کسب این تعداد مدال نتیجه تلاش روسای هیئتهای ورزشی در استان گیلان است که در هر ۲ بخش همگانی و قهرمانی فعالیت دارند زیرا ورزش قهرمانی موتور محرکه ورزش همگانی است.

آرمان در خاتمه گفت:با توسعه ورزش همگانی، استعدادهای خوبی را در اقصی نقاط استان به خصوص در روستاها شناسایی می‌کنیم که این استعدادها در نهایت با ورود به ورزش قهرمانی، با کسب مدال و مقام، افتخارآفرینی می‌کنند.

 

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.