کد خبر : 29805
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

نگران گرانی و کمبود شیرخشک نباشید

نگران گرانی و کمبود شیرخشک نباشید
رستمی:مردم برای سهولت در دسترسی به شیرخشک می‌توانند برند مد نظر خود را در قسمت کمبود دارویی" کمبود شیرخشک" نرم افزار موبایلی تیتک یا سامانه تیتک جست و جو کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرکل فرآورده‌های طبیعی و سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از ذخیره ۲ ماهه شیر خشک‌های عادی در کشور خبر داد و گفت: خانواده‌ها برای تهیه شیرخشک با افزایش قیمت مواجه نخواهند شد.

علیرضا رستمی افزود: اکنون کمبود شیر خشک در داروخانه‌های کشور وجود ندارد و در صورت هرگونه عدم دسترسی منطقه‌ای توسط معاونت‌های غذا و دارو اعلام و به صورت شبانه روزی تامین می‌شود.

وی اظهار داشت: از مهرماه سال گذشته با تشکیل قرارگاه اصلاح سیاست‌های ارزی شیرخشک یک جراحی اقتصادی در این حوزه صورت گرفت به این مفهوم که مابه التفاوت قیمت ارزی در قالب یارانه از سوی دولت پرداخت و قیمت شیرخشک برای مصرف‌کننده ثابت باقی ماند.

رستمی ادامه داد: اکنون خانواده‌ها برای تهیه شیرخشک با افزایش قیمت مواجه نمی‌شوند و هر نوزاد ماهانه تا سقف ۱۰ قوطی شیرخشک را با نرخ یارانه‌ای دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی از داروخانه‌ها برخی از برندهای شیرخشک را موجود نداشته باشند،گفت: مردم برای سهولت در دسترسی به شیرخشک می‌توانند برند مدنظر خود را در قسمت کمبود دارویی” کمبود شیرخشک” نرم افزار موبایلی تیتک یا سامانه تیتک جست و جو و در کوتاهترین زمان و نزدیک ترین مکان تهیه کنند.

 

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.