کد خبر : 29791
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی:

ناوگان شمال ظرفیت بالایی در دیپلماسی دفاعی با کشورهای حاشیه خزر دارد

ناوگان شمال ظرفیت بالایی در دیپلماسی دفاعی با کشورهای حاشیه خزر دارد
دریادار ایرانی:فداکاری نیروی‌های مسلح در ایجاد امنیت با هیچ مقیاسی قابل اندازه‌گیری و سنجش نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) انزلی در دیپلماسی دفاعی، آموزش و تربیت نیرو برای حضور در اقیانوس‌ها و تعامل با کشورهای حاشیه خزر از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است.

امیر دریادار شهرام ایرانی در آیین افتتاح مرکز فرهنگی،اقامتی سبلان واقع در شهرستان بندرانزلی گفت: این شهرستان برای نیروی دریایی از گذشته تاکنون منطقه ای تاریخ ساز بوده که خاکش مدفن شهیدانی چون یدالله بایندر و شهدای هشت سال دفاع مقدس است آنانی که جانشان را برای این کشور هدیه کردند.

وی افزود: امیدواریم در حوزه امنیت اقتصادی هم در صورت لزوم بتوانیم حضوری فعال داشته وبا بهره‌گیری حداکثری از همه ظرفیت علمی کشور بویژه جوانان، دانشگاهیان،مراکز پژوهشی،تحقیقاتی و صنعتی امنیت اقتصادی را در عمق اقیانوس‌ها با اقتدار برقرار کنیم.

وی ادامه راه شهداء و عمل به تاکیدات فرامین فرمانده کل قوا را بر همه خدمت‌گزاران نظام واجب دانست و افزود: باید شرایطی برای خانواده‌های همرزمانمان که در اجرای ماموریت های کلیدی نقش مهم و حساسی برعهده دارند ایجاد کرده که آرامش و آسایش آنها فراهم شود.

امیر دریادار ایرانی تصریح کرد: فداکاری نیروی‌های مسلح در ایجاد امنیت با هیچ مقیاسی قابل اندازه‌گیری و سنجش نیست و این همه در سایه حمایت خانواده‌های آنها رقم می‌خورد،نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سالیان شهدای بسیاری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است که برکت انقلاب هستند و باید قدردان و شکرگزار این نعمت‌ها باشیم.

وی ادامه داد: این فرزندان موتور پیشران کشور در همه حوزه‌ها هستند و فعالیت‌های بزرگی را در سایه ولایت فقیه، مردم، به مدد خون شهدا و خانواده‌های معظم و جوانانی که در این کشور رشد یافته و بالنده می‌شوند، انجام می‌دهند.

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) نیز در این مراسم گفت: تکریم نیروی انسانی بعنوان رکن اصلی هر دستگاه و نهادی در دستور کار قرار دارد لذا این مرکز برای کارکنان و خانواده‌هایشان بویژه کسانی که در مناطق جنوبی و در دور و دست عملیات دفاعی انجام می‌دهند؛ خدماتی را ارائه می کند.

امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت افزود: این مرکز سالانه میزبان میهمانان مختلفی از کشورهای منطقه و فرامنطقه تحت عناوین مختلف است و بازتاب بسیار خوبی در بین شهروندان و مردم منطقه داشته است.

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.