کد خبر : 29657
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

مدیر روابط عمومی شرکت گاز گیلان:

قطعی گاز روستای کلشتر رودبار

قطعی گاز روستای کلشتر رودبار
مهندس یوسف‌مدد:مشترکین شرکت گاز گیلان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مهندس رمضان یوسف‌مدد گفت: قطعی گاز کلشتر به دلیل عملیات تعمیرات گاز در روستای انجام خواهد شد تا مناطق مختلف این روستا براحتی بتوانند از نعمت گاز طبیعی استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به این امر،خیابان اصلی و کوچه‌های منشعب در روستای کلشتر شهرستان رودبار از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه نهم خرداد ماه تا ساعت ۱۷ قطع خواهد بود که از ساکنان این روستا تقاضا داریم در طول مدت قطع گاز،از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.

وی ادامه داد: پس از اتمام عملیات تعمیرات،جریان گاز توسط ماموران این اداره انجام خواهد شد و همچنین مشترکین شرکت گاز گیلان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس بگیرند.

۲ هزار و ۹۰۱ روستا در گیلان وجود دارد که از این تعداد، ۲ هزار و ۱۵۶ مورد معادل ۹۷.۴۴ درصد روستاهای استان از گاز طبیعی برخوردارند و با ایجاد ۳۶۸ هزار و ۵۴۹ انشعاب، تعداد مشترکین در روستاهای گیلان به ۴۸۸ هزار و ۷۶۵ نفر رسیده است.

طی سه سال اخیر نیز به ۷۸ روستا در شهرستان‌های املش، آستارا، تالش،رودسر،شفت،لنگرود و رودبار با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال گازرسانی شد و همچنین پروژه‌های گازرسانی به ۱۲۹ روستا دیگر استان در حال انجام است که با اتمام آنها، تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی در گیلان به ۲ هزار و ۲۸۵ مورد افزایش می‌یابد.

همچنین طی سه سال یادشده، ۹۷۹ کیلومتر به طول شبکه گازرسانی استان افزوده شده که از این میزان ۷۴۸ کیلومتر در روستاها اجرا شده است و از مجموع انشعابات گاز نصب شده در گیلان، ۲۵ هزار و ۲۳۰ انشعاب در مناطق روستایی است.

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.