کد خبر : 29703
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

مدیرکل فرودگاه گیلان:

انجام پروازهاي حج تمتع فرودگاه رشت

انجام پروازهاي حج تمتع فرودگاه رشت
مهندس میرحسینی:انجام پروازهاي حج تمتع فرودگاه رشت با انتقال 459 زائر با ۲ پرواز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرکل فرودگاه سردارجنگل رشت از انجام پروازهای حج تمتع فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و گفت: از بامداد روز پنجشنبه سوم خرداد ۴۵۹ زائر با ۲ پرواز به مراسم حج اعزام شدند.

سیدمحسن میرحسینی، مدیرکل فرودگاه گیلان،با اشاره به انجام پروازهای حج تمتع در فرودگاه سردار جنگل رشت گفت: اولین گروه از زائران گیلان از دقایق اول بامداد سوم خرداد در فرودگاه حاضر شدند و این پرواز بدون تاخیر و طبق برنامه ریزی قبلی در ساعت ۰۳:۵۰ صبح انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این پرواز با هواپیمای ایرباس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» انجام شد، افزود: این پرواز با شماره ۳۶۵۴ و ٢٢٢ مسافر رشت را به مقصد مدینه منوره ترک کرد.

میرحسینی ادامه داد: پرواز دوم حامل زائران گیلانی ساعت ١٣:٣٠با ٢٣٧ مسافر و شماره پرواز ٣٦٦٠ انجام و پس از آن عملیات انتقال ٤٥٩ زائر استان گیلان به مراسم حج تمتع پایان پذیرفت.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به امکانات آماده شده برای زائران گفت: در فرودگاه سردار جنگل رشت، یک سالن مستقبلین در فاصله ۱۵۰ متری ترمینال حجاج قرار دارد که برای رفاه زائران و همراهان، سیستم گرمایشی و سرمایشی در این سالن آماده شده است. همچنین امسال برای اولین بار،زائران گیلانی،ارز مسافرتی را از دستگاه‌های خودپرداز مستقر در سالن خروجی ترمینال پروازهای خارجی دریافت کردند.

مدیرکل فرودگاه گیلان همچنین افزود: یک کاروان از زائران استان گیلان به تعداد ۱۸۵ نفر هفتم خرداد ماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) تهران به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

منبع: روابط عمومی اداره کل فرودگاه استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.