کد خبر : 28987
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

جهان امروز بیش از هر زمان دیگر به دنبال آگاهی و شفافیت است

جهان امروز بیش از هر زمان دیگر به دنبال آگاهی و شفافیت است
دشت بزرگ:نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

دکتر محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، در پیامی با تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی، از تلاش‌های فعالان این عرصه مهم قدردانی نمود.

در متن پیام رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل برق منطقه ای گیلان آمده است: در دنیای امروز که ارتباطات، تبادل اطلاعات و فناوری‌ها با سرعتی شگفت‌انگیز در حال گسترش است، نقش روابط‌عمومی به‌عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبانشان و حلقه پیوند مردم و مسئولین، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و خودنمایی می‌کند.

در دنیای امروز شاهد تحولات پرشتاب در عرصه ارتباطات، تبادل‌اطلاعات و اخبار و اطلاع‌رسانی می‌باشیم که این تغییرات به تبع ورود فناوری‌های نوین و توسعه آن در جوامع مختلف‌ بیش از پیش در حال شکل‌گیری است.پس جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و همه ابزارها و دانش بشری باید برای دستیابی به این دو عنصر مهم بسیج شوند.

در بخشی دیگر از پیام دکتر محمود دشت بزرگ، آمده است:در این بین شایسته است روابط عمومی، به عنوان مجموعه ای پویا و پرتلاش با بهره‌مندی از ظرفیت‌های نوین و بکار‌گیری هوشمندانه و هدفمند از آن‌ها،ضمن ایجاد تحول در فرایندهای اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و ارتباط با مخاطب، در جهت تحقق اهداف صنعت برق به ویژه تامین برق مطمئن، توسعه فرهنگ استفاده بهینه از برق، ایجاد اعتماد عمومی و جلب مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های صنعت برق، افزایش میزان‌رضایتمندی از ارایه خدمات صنعت برق و انعکاس تلاش‌های کارکنان خدوم این صنعت و در نهایت اقناع عموم مردم تلاش نمایند.
ضمن تبریک این روز خطیر و مهم به خانواده بزرگ روابط‌عمومی‌ها و فعالان عرصه ارتباطات و خانواده‌هایشان، امید است همواره شاهد موفقیت بیش از پیش فعالان عرصه روابط‌عمومی صنعت برق در مسیر اعتلای کشور عزیزمان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.