کد خبر : 28772
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

گازرسانی به 37 روستای کوهستانی و صعب العبور در گیلان

گازرسانی به 37 روستای کوهستانی و صعب العبور در گیلان
جمال نیکویی:مجموع صنایع گازدار استان به 6 هزار و 665 مشترک رسیده که این مهم نشان از توجه ویژه شرکت گاز به امر تولید و اشتغال دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، درخصوص عملکرد این شرکت در زمینه جذب مشترک،گفت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده، این شرکت در سال 1402 توانست بالغ بر 25 هزار متقاضی گاز شهری و 18 هزار و 500 متقاضی گاز روستایی را به شبکه سراسری گاز متصل کند.

جمال‌نیکویی با بیان این مطلب، افزود: برای تحقق این مهم بالغ بر 449 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه اجرا شده و بیش از 13 هزار و 217 انشعاب در سراسر استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به این‌که هم‌اکنون همه شهرها (به غیر از ماسوله جهت دارا بودن بافت تاریخی) و 2 هزار و 157 روستای استان برخوردار از گاز طبیعی هستند،گفت: سال گذشته شرکت گاز استان گیلان توانست به 37 روستا گازرسانی کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، گاز را موتور محرک تولید دانست و گفت: این شرکت همچنین در سال 1402 طرح گازرسانی به 49 صنعت با حجم جایگزینی سوخت 30 هزار مترمکعب بر ساعت را به انجام رساند و بر ظرفیت تولید در استان افزود.

جمال‌نیکویی ادامه داد: با برخورداری این صنایع از گازطبیعی، مجموع صنایع گازدار استان به 6 هزار و 665  مشترک رسیده که این مهم نشان از توجه ویژه شرکت گاز به امر تولید و اشتغال دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه، هدف این شرکت را تحویل امن و پایدار گاز طبیعی به مشترکین عنوان کرد و گفت: این شرکت هم اکنون به پایان عملیات توسعه گازرسانی نزدیک شده و تمام تلاش خود را برای افزایش سطح کیفی خدمات با هدف افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین به کار بسته است.

شایان ذکر است، بیست هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ 19 الی 22 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.