کد خبر : 27579
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان:

درست مصرف کردن برق یک مسئولیت اجتماعی و ملی است

درست مصرف کردن برق یک مسئولیت اجتماعی و ملی است
تعمیق روابط صدا و سیمای مرکز استان با شرکت توزيع نيروي برق گیلان برای عبور موفق از پیک بار تابستان سالجاری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

نشست هماهنگی پیرامون استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی صداوسیمای مرکز گیلان جهت کمک به مدیریت مصرف برق و عبور از دوران اوج بار تابستان ۱۴۰۳“با حضور مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و تقی ربانی مدیرکل صداوسیمای مرکز استان برگزار شد.
مسعود صادقی در این دیدار از همکاری صدا و سیمای مرکز گیلان در تهیه و پخش برنامه‌ها و گزارش های خبری جهت آگاهی بخشی به شهروندان و مشترکین در حوزه برق و انرژی قدردانی نمود.
وی در ادامه به تشریح وضعیت برق استان در پیک سال جاری پرداخت و افزود:با رعایت راهکارهای بسیار ساده از قبیل عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار،خاموش کردن لامپ های اضافی،تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۴ درجه می توان مصرف برق را مدیریت کرد.
صادقی اذعان داشت: درست مصرف کردن برق یک مسئولیت اجتماعی و ملی است و اگر یکایک ما راهکارهای ساده مدیریت مصرف برق را رعایت کنیم،در تامین برق پایدار در فصل گرم سال مشکلی نخواهیم داشت.
تقی ربانی مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به ضرورت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان گفت:تامین برق پایدار و خدمت رسانی به مردم یک وظیفه ملی و دینی است و خصوصا با رسیدن زود هنگام فصل گرما و اهمیت انرژی برق به منظور تامین آسایش شهروندان این آمادگی را داریم با مجموعه صنعت برق استان همراه باشیم و درجهت اشاعه فرهنگ گام برداریم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان افزود: برنامه ریزی برای فرهنگ سازی و نهادینه سازی فرهنگ صرفه جوئی در مصرف انرژی باید به گونه ای باشد که تمام اقشار جامعه درسنین مختلف اعم از کودک،نوجوان و بزرگسال را شامل شود.
ربانی در انتها افزود:خدمت به مردم از زیباترین و با فضیلت‌ترین کارها نزد خداوند محسوب می‌شود و ما هم به‌عنوان رسانه استانی تلاش خواهیم کرد با توجه به شرایط موجود کشور و استان در جهت اشاعه صحیح فرهنگ مصرف بهینه برق اقدامات لازم را بعمل آوریم و کمال همکاری را با شرکت توزيع نیروی برق استان داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.