جمعه 3 اسفند 1397

به گزارش پویشگران گیل، ابوالفضل باقری منش، مدیرکل پست گیلان با محوریت بررسی چهار شاخص کیفیت، درآمد، هزینه، ترافیک و ارائه راهکارهای مناسب برای تقویت سرویس های موجود و بررسی هزینه ها و مطالبات و اعلام برنامه های در دست اجرا، اظهار کرد: شرکت پست مجموعه ای با اهداف مشترک است.

وی افزود:با همدلی و تلاش بی وقفه همکاران به لطف پروردگار توانستیم در ثبت نام متقاضیان کارت هوشمند ملی موفق عمل کنیم که البته بعضی از شهرستانها در این زمینه شاخص تر بودند که جای تقدیر و تشکر دارد .

مدیرکل پست گیلان با اشاره به سرویس جدید «های وب» در پست گیلان،بر لزوم تبلیغات منسجم و مناسب در آینده برای فراگیر شده سرویس مذکور در همه جای استان گیلان تاکید کرد.

باقری منش به وجود پتانسیل استان در برخورداری اکثریت پرسنل از مدارج عالی تحصیلی اشاره کرد و گفت:باید علاوه بر بهره گیری از بازاریابی تخصصی از توانمندی و مشاوره پرسنل در امور بازاریابی نیز بهره مند شویم.

وی بر لزوم رعایت مباحث کیفی بر اساس الگوهای BSC نیز اشاره داشت و خواستار توجه بیشتر کلیه همکاران به این مقوله شد و ادامه داد:واحدهای ستادی پشتیبان واحدهای اجرائی هستند، باید در پیگیری و جبران کمبودها تلاش بیشتری صورت گیرد.

لینک کوتاه : http://poyeshgarangil.ir/News/13
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پویشگران گیل می باشد
2016 © PoyeshGaranGil.ir