کد خبر : 48550
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۰:۵۷

رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان:

پیگیری ۵۷۳ مورد پیامک اشتباه درباره نسخ الکترونیک

پیگیری ۵۷۳ مورد پیامک اشتباه درباره نسخ الکترونیک
سازمان تامین اجتماعی برای بهبود کیفی خدمات درمانی در مراکز ملکی به طور پیوسته از طریق ارسال پیامک لینک نظرسنجی، خدمات درمانی ارائه شده را مورد رصد قرار می‌دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رییس اداره ارتباطات مردمی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان گفت: سامانه پاسخگویی 1420 همواره آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات مطرح شده از سوی بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی وخدمات نوین مدیریت درمان استان گیلان با توجه به اهمیت هوشیاری مردمی و توجه به پیشگیری از بروز تخلفات درخواست کرد: بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی برای اصلاح شماره همراه خود به سامانه  es.tamin.ir مراجعه و در صورت مشاهده پیامک اشتباه، موضوع را برای پیگیری با سامانه 1420 در میان بگذارند.

جعفری با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی برای بهبود کیفی خدمات درمانی در مراکز ملکی به طور پیوسته از طریق ارسال پیامک لینک نظرسنجی، خدمات درمانی ارائه شده را مورد رصد قرار می‌دهد و با توجه به نظرات مردمی و به منظور پیگیری‌های بعدی، اقدامات لازم صورت می‌پذیرد،افزود: بر اساس گزارش‌های نظر‌سنجی در 9 ماهه اول امسال، تعداد 4859 پیشنهاد و انتقاد مردمی که بیشترین موارد آن درباره ناکافی بودن تعهدات خدمات دندانپزشکی، تحت پوشش قرار گرفتن داروهای ترکیبی و ویتامین‌ها برای درمان بیماری‌ها، کمبود پزشک متخصص و افزایش خدمات پاراکلینیک بوده برای پیگیری به مسئولان انعکاس داده شده است.

جعفری یکی از خدمات سامانه 1420 را هماهنگی ملاقات مردمی با مدیر درمان استان گیلان عنوان و گفت: تعداد 281 مورد ملاقات نیز در 9 ماهه نخست امسال هماهنگ شده است که بیشترین درخواست‌ها در ملاقات مردمی، مربوط به تقاضای اشتغال بکار، دریافت هزینه درمان و مشکلات اداری اعم از نقل و انتقال همکاران می‌باشد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین مدیریت درمان استان گیلان با اشاره به اهمیت پاسخگویی به مردم در ایجاد تصویر مطلوب از سازمان خاطرنشان نمود: بیمه شدگان محترم تحت پوشش تامین اجتماعی می‌توانند برای دریافت راهنمایی و مشاوره و همچنین بیان نظرات و پیشنهادات با شماره 1420 تماس حاصل نمایند.

 

 

منبع:روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.