کد خبر : 32088
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷

نماینده ولی فقیه در گیلان:

دشمن شناسی و رفع فتنه ماموریت حلقه‌های صالحین است

دشمن شناسی و رفع فتنه ماموریت حلقه‌های صالحین است
آیت الله فلاحتی: جمهوری اسلامی، بی نظیرترین حکومت اسلامی در دنیا است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با استادیاران شجره طیبه صالحین با تاکید بر هوشیاری و عکس العمل مناسب در انتخابات گفت: دشمن شناسی و رفع فتنه ماموریت حلقه‌های صالحین است.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت، عصر امروز در دیدار با استادیاران شجره طیبه صالحین، که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد؛ اظهار کرد: باید نسل جوان را با جهاد تبیین در جریان اهداف و برنامه‌های دشمنان قرار داد.
وی با اشاره به ایات قرآن و انجام عمل صالح و تاثیران در اجتماع افزود: علام محضر خداست و رعایت حدود و حریم الهی بر ما واجب است و همه اعمال صالح ما نزد خداوند محفوظ است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به مردم سالاری دینی در کشور خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی، بی نظیرترین حکومت اسلامی در دنیا است و امروز ایران یکی از باثبات ترین و امن ترین کشورها در دنیا، با توجه به همه ی تلاش دشمنان برای ایجاد بی ثباتی و ناامنی در داخل و خارج از کشور است.
وی با بیان اینکه دشمن برای ایجاد ناامنی در ایران، همه تلاش خود را در کشورهای غرب آسیا به کار رفت؛ تصریح کرد: همه ی ایجاد ناامنی ها در افغانستان، پاکستان یمن…و به طور کلی در منطقه خاورمیانه برای ایجاد نا امنی در ایران از سوی دشمنان بود.
امام جمعه رشت با تاکید برحفظ یکپارچگی قومیتی ملت ایران ادامه داد: پیشرفت کشور در حال افزایش است و یکی از منویات رهبری اینست که ملت ایران از این پیشرفت ها هیچ اطلاعی ندارند.
وی علت کاهش سرمایه های اجتماعی را ناشی از عدم جهاد تبیین در حوزه بیان پیشرفت های کشور برای آحاد مردم جامعه عنوان کرد و گفت: درر مرود پیشرفت ها و دستاوردهای نظام اسلامی برای مردم کمتر گفته شده و این امر موجب کاهش سرمایه های اجتماعی شده است که دراین مسیر باید جهاد تبیین صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در گیلان ایجاد نارضایتی از وضعیت اقتصادی را از دیگر دلایل کاهش سرمایه های اجتماعی دانست و گفت: اساتید حلقه صالحین باید خدمتگزاری های شهید رئیسی را برای مردم تبیین کنند.

*انتقاد از افزایش ترویج سبک زندگی غربی در گیلان
آیت الله فلاحتی با انتقاد از افزایش ترویج سبک زندگی غربی در گیلان اظهار کرد: برای مقابله با این مسئله باید از ظرفیت بسیج و مردم استفاده کرد.
وی با اشاره به مهمترین مشکلات در جامعه به ویژه در استان گیلان، افزود: فضای مجازی رها شده، غفلت از آموزش و پرورش، ضعف در برخی نهادهای اطلاعاتی و نظارتی، لزوم ارتقای برنامه های اجتماعی و تقویت رابطه با جوانان، توجه به آسیب های اجتماعیی که از منویات مقام معظم رهبری هستند؛ مانند:اعتیاد، طلاق، فقر، فحشا و…، همگی از جمله مسائلی هست که بر تغییر سبک زندگی افراد تاثیرگذار است و باید مدنظر اساتید حلقه ی صالحین قرار گرفته و تبیین شود.
امام جمعه رشت با تاکید بر هوشیاری و عکس العمل مناسب در انتخابات گفت: دشمن شناسی و رفع فتنه ماموریت حلقه‌های صالحین است؛ زیرا دشمن در صدد انکار دستاوردهای انقلاب است و اساتید صالحین باید درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی روشنگری کنند.

*رابطه ایران با دوسوم مردم جهان از طریق عضویت در بریکس و شانگهای
وی فهم صحیح از فتنه های دشمن را از دیگر وظایف حلقه صالحین خواند و گفت: امروز عده ای دارند از انقلاب طلبکار می شوند و اساتید حلقه ی صالحین باید درباره این موارد نیز روشنگری کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور 24 میلیون نفر ایرانی در انتخابات، بر تشویق و روشنگری سایر افراد برای حضور در انتخابات دور دوم تاکید کرد و گفت: به زعم مقام معظم رهبری ما با کشورهای دیگر به جز مستکبرین در ارتباطیم و روابط خارجه برای ما مهم است و اخیرا در بریکس و شانگهای هم عضو شدیم که موجب ایجاد ارتباط ایران با دوسوم مردم جهان شده است.
وی با اشاره به سخنرانی مهم رهبرانقلاب در عیدغدیر ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار حایز اهمیت است و نباید اجازه دهیم که دشمن شاد شویم.
آیت الله فلاحتی یاداور شد؛ حدود ۸۰ ساعت زمان تا انتخابات دور دوم فرصت باقیست و اساتید حلقه ی صالحین در این فرصت باقیمانده همه تلاش خود را برای جهاد تبیین پیرامون انتخابات به کار بندند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.